Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
OpenGL evaluátory (7) OpenGL 22. 6. 2004 -
OpenGL evaluátory (6) OpenGL 15. 6. 2004 -
OpenGL evaluátory (5) OpenGL 8. 6. 2004 1
OpenGL evaluátory (4) OpenGL 1. 6. 2004 -
OpenGL evaluátory (3) OpenGL 25. 5. 2004 1
OpenGL evaluátory (2) OpenGL 18. 5. 2004 18
OpenGL evaluátory OpenGL 11. 5. 2004 2
OpenGL Imaging Subset (10) OpenGL 4. 5. 2004 13
OpenGL Imaging Subset (9) OpenGL 27. 4. 2004 4
OpenGL Imaging Subset (8) OpenGL 20. 4. 2004 -
OpenGL Imaging Subset (7) OpenGL 13. 4. 2004 2
OpenGL Imaging Subset (6) OpenGL 6. 4. 2004 4
OpenGL Imaging Subset (5) OpenGL 30. 3. 2004 -
OpenGL Imaging Subset (4) OpenGL 23. 3. 2004 -
OpenGL Imaging Subset (3) OpenGL 16. 3. 2004 1
OpenGL Imaging Subset (2) OpenGL 9. 3. 2004 -
OpenGL Imaging Subset OpenGL 2. 3. 2004 4
Grafická knihovna OpenGL (34): seznam příkladů OpenGL 24. 2. 2004 12
Grafická knihovna OpenGL (33): souhrn témat OpenGL 17. 2. 2004 14
Grafická knihovna OpenGL (32): operace s fragmenty OpenGL 10. 2. 2004 4
Grafická knihovna OpenGL (31): význam jednotlivých bufferů OpenGL 3. 2. 2004 2
Grafická knihovna OpenGL (30): automatické generování texturovacích souřadnic OpenGL 27. 1. 2004 4
Grafická knihovna OpenGL (29): modulace textur OpenGL 20. 1. 2004 6
Grafická knihovna OpenGL (28): blending OpenGL 13. 1. 2004 4
Grafická knihovna OpenGL (27): TGA OpenGL 6. 1. 2004 9
Grafická knihovna OpenGL (26): formáty rastrových souborů OpenGL 30. 12. 2003 1
Grafická knihovna OpenGL (25): mipmapping OpenGL 23. 12. 2003 -
Grafická knihovna OpenGL (24): vlastnosti textur OpenGL 16. 12. 2003 9
Grafická knihovna OpenGL (23): korektní otexturování OpenGL 9. 12. 2003 2
Grafická knihovna OpenGL (22): texturování OpenGL 2. 12. 2003 18
Grafická knihovna OpenGL (21): nastavení světelných zdrojů OpenGL 25. 11. 2003 13
Grafická knihovna OpenGL (20): bodové světlo, směrové světlo a reflektor OpenGL 18. 11. 2003 2
Grafická knihovna OpenGL (19): Phongův osvětlovací model OpenGL 11. 11. 2003 7
Grafická knihovna OpenGL (18): vykreslování osvětlených těles OpenGL 4. 11. 2003 -
Grafická knihovna OpenGL (17): přidání "mlhy" OpenGL 21. 10. 2003 4
Grafická knihovna OpenGL (16): pole vrcholů (vertex arrays) OpenGL 14. 10. 2003 8
Grafická knihovna OpenGL (15): ořezání těles ve scéně OpenGL 7. 10. 2003 -
Grafická knihovna OpenGL (14): nastavení perspektivní kamery OpenGL 30. 9. 2003 5
Grafická knihovna OpenGL (13): double-buffering OpenGL 23. 9. 2003 -
Grafická knihovna OpenGL (12): vlastnosti framebufferu OpenGL 16. 9. 2003 2