Mě by například zajímal nejen vztah Baťa - Linux, ale i obecně vztah Baťa - open source. Že používáte LinPOS už víme, ale opravdu na těch stanicích běží jen tohle? Osvědčilo se něco z open source, anebo tam běží jen tenhle uzavřený systém? Mají na pobočkách nějaký intranet/internet přístup? mail klient? instant messaging? VoIP? Pokud ano, upravujete si ho sami, nebo si necháváte upravovat na míru, neupravujete vůbec? Děláte věci kolem IT a webu in-house, nebo outsourcujete? Co používáte pro support uživatelů? Co Linux a IT oddělení? Co se osvědčilo a co ne? Co uvažujete do budoucna? Kde vidítě problémy a prostor ke zlepšení, co vás zaujalo a budete nasazovat?
Neříkekte, že teď už máte hotovo a jen budete sedět na zadku a zvedat support telefony? :)
Nevím, možná jsem tu sám, komu se článek zdá chudý. Mě připadá jak do Hospodářek nebo Eura, jako success story. Tady jsme ale na odborném serveru a vůbec bych se proto nebál zabíhat do technických detailů. Pro mnoho zoufalců s bojácnými šéfy může být váš úspěch killer argument pro rozhýbání "vlastní" firmy, ve které ještě své šéfy nepřesvědčili.