Názor k článku Čtverečkové dungeony: bloudění v temných kobkách od . - Ten CSB na PC nevyšel, asi jste hrál...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 9. 2009 8:59

    . (neregistrovaný)

    Ten CSB na PC nevyšel, asi jste hrál CSBWin, který jsem popisoval v komentáři výše. Jinak i v CSB se dalo důkladně trénovat, jen to chtělo najít vhodné místo. Díky regeneraci potvor smrt hlady nehrozila. Minimálně v nejnižším patře bylo červů vždycky dost, další dobré místo bylo v cestě NETA, kde si pavouci pěstovali kvílející stromečky, potom rodiště pekelných vlčáku na Diabolical Demon Directorem a úplně nejpohodovější to bylo v dračím doupěti, protože takových osm výživných steaků z jednoho draka znamenalo zisk hrozně moc času. Jak jsem psal, hra naštěstí nebyla zdegenerována absencí hladu/žízně nebo možnost počkat si pět minut na regeneraci many a vykouzlit si jídlo, které by postavy nasytilo na tři dny (jako je tomu například v sériích AD&D).

    Nicméně nápady a hlavně zákeřnosti v CSB byly absolutně nepřekonatelné. Až z editorem člověk zjistil, co všechno na něj kdy čekalo, jakými způsoby se různé hádanky daly vyřešit. Prostě ten, kdo k CSB sedne poprvé a po dvaceti dnech hraní ho jakž-takž dokončí, viděl tak maximálně 20% toho, co je ve hře připraveno. Geniální.