jestli tady nekdo z nich cte, rad bych se zeptal, jestli se jeste porad 'konstruuje' s temito programy tak, jak si to informatici predstavovali - napr. u nadrze z plechu se z velkeho kvadru 'odejme' mensi kvadr a tak vznikne ta skorepina (nebo translaci nejakeho rezu - to je fuk) a nebo uz toho maji konstrukteri dost a jsou na barikadach.
V 80. letech byla ta predstava totiz uplne jina. Konstrukter mel konstruovat tak, jak se predmet v konkretnim pripade vyrabi - tedy u te plechove nadrze pocitac zohybal na obrazovce ty plechy a svaril je.
Třeba se vezme díra, a k ní se přidá materiál. Případně se od ní materiál odečte. V reálné výrobě to děláš stejně. Jistě, že to jde dělat z tabulí materiálu, ale pak je musíš stejně jako v reálu umístit na správné místo. Naštěstí nepadá :-).
V CADu je často výhodnější postupovat od výrobku k dílům.