Ohledne pomalosti SDL, co je na nich pomalyho? Seti@home ma docela dobre vyresenou zpravu procesoru a narozdil od treba prime kdyz jsem ho nechaval bezet mi kompik pri jine cinosti moc nezatizilo /samo je procak na sto procentech, ale treba televize v pozadi /20%/ a hra jela plynule. Procik Athlon /palomino/ 1700+
No, pri SDL je myslim dost pomala grafika (aj ked to nemam s cim moc porovnat). Pri prekreslovani celej obrazovky pri kazdom frame mi to na mojom 600MHz procesore plynule neslo. Urcite su na to nejake finty (na ktore som sa zatial pri mojich programatorskych pokusoch nenaucil efektivne pouzivat), napr. double buffering alebo vykreslovanie len potrebnych casti obrazovky... No a tu je to pekne demonstrovane...
Svuj projekt vyrazne urychlite pouzitim double bufferu a pouzitim stejneho barevneho prostoru pro jako ma aktualni graficky mod X serveru - prepocitavani je dost narocne. To jsou asi nejcastejsi mista, kde zbytecne unika vykon. Nektere veci ale bez optimalizaci, nebo OpenGL neudelate