Protoze jsem dlouho marne cekal na pripojeni ADSL a mnozi, kteri objednali pozdeji, ho jiz meli, tak jsem se obratil na Nextru a zde cast odpovedi:
Bohužel se nám ukázalo, že některé objednávky z prvních 14 dní (přibližně) "vypadly" z pořadníku ČTc na realizaci. Proto nedojde v řadě případů ke kontaktování klienta technikem nebo proměření a my nemáme žádnou možnost, jak se toto dozvědět. Bohužel takový je objednávkový systém ČTc. V případě, že se nám klient ozve, realizaci u ČTc urgujeme. Ani nám se tato situace nelíbí a nápravu řešíme s ČTc. Tato situace se dotkla všech ISP, takže to není jen náš problém.
Proto dochází k tomu, že pokud klient službu objednal až po odstranění problému s objednávkovým systémem na straně ČTc, že instalace je provedena dřív.
Pokud by Vás technik ČTc nekontaktoval v nejbližších dnech, kontaktujte nás přímo