navždy svěřit k volnému použití údaje o kartě googlu
RTFM.
@j
Ano, a nebo na to vlezeš přes links ... Nevím sice jak vypnutím js zmizíš nějaký kreténský barevný bazmek v pozadí, nevím sice jak pak po vypnutí js budeš normálně používat web kam jsi přilezl, ale budiž, nepochybuji že přes všechnu snahu ostatních máš v kapse řešení na 2 kliky ...
Co se nedá automaticky blokovat? https://pasteboard.co/HQHw0Ow.png
Na hovinky nechodim, na to nemám žaludek, ale funguje to na všechen ten proxy sajrajt - stačí vypnout sušenky pro danou doménu.
Chodím se na novinkovou komančoidní faunu mrknout každé ráno, abych dědkům trochu rozproudil krevní oběh prohlášením o mentální nedostatečnosti Ovara a vychcanosti pana agenta Bureše Hrabiše...
Pravda jednou semnou vyjebali s dopc,cz, ale stačilo smazat cookies, pár kliků v uBlocku a uMatrix a zase jsem vyhrál.
Jestli to někomu "nejde" blokovat, stačí s tím chvilku experimsntovat ;)
Je pravda že na některých webech vyřadit všechny svinstva a zachovat funkčnost je dost silný oříšek, ale dá se to (například na lupě, rootu galerie při blokaci reklamního iframe se po x sekundách zmrví listování galerií, neboť script přistupující k neexistujícímu iframe spadne) a neposune obrázek, (security error, iframe root.cz different protocols chrome://...)
neřeší to ani */ad-iframe,$subdocument,redirect=noopframe,domain=root.cz, nevíte proč, podle loggeru se frame nahradí
prostě iframe se holt musí whitelistovat,
....druhá varianty je userscript ,který prodlouží nějakou proměnou na "točení" reklam na 1E9 sekund, pak se problém projevíc za miliardu sekund
a problémům, většinou stačí si natrvalo nastavit na problémových webech vypnout scripty nebo vypnout cookies a nebo tam dát userscript, který buď maže scriptové cookies nebo přepíše "funkci" (get / set accessory) document.cookie, musí tam být ale @grant unsafeWindows
proč bych měl něco bonzovat a ještě navíc šmejdům? To spíš vložit příslušné pravidlo do seznamu.
Tam zrovna reklamní obrázky se dají tuším lehce zablokovat (něco jako url /fullbrand*). Problém je, že se to neprojeví hned, ale až po promazání cache (asi nějaká zvláštnost runtime browseru, u normálních obrázku OK, ale u CSS background ne)
Větší svinstvo jsou reklamní obrázky s neodlišitelným URL, tam se holt musí blokovat na úrovni CSS, holt se pár srágor stáhne. (ale napsal jsem si na to složitý regex, kde v názvu reklamní obrázky měly nějaké specifická čísla, ale nefungoval na 100%)
Mimochodem, víte, jestli půjde blokovat přímo URL obrázků podle toho, jak jsou v DOM? Takový hybridní přístup: ani síťový blokátor requestů (protože na zablokování URL nestačí, je třeba znát DOM, třídu ID nadřazených prvků) a zároveň ani ne kosmetický skrývač (což momentálně tak mám, ale chci,aby to křiklavé plakáty ani nestahovalo) nebo je chyba u mě ? \pProč se mi tedy obrázky se skryté podle css selektoru stahují, když jsou zablokované (=skryté)
Vzhledem k tomu, že každá informace je svým způsobem reklama, tak nepochybně ano. Legrační bývají lidé, co reagují stylem "pekař u nás v ulici peče výborné housky a koláče, takže má plno a žádnou reklamu nepotřebuje!" Což je krásný příklad reklamy na pekaře v jejich ulici. A podvodná nebude. Leda že by ten pekař vůbec neexistoval, což se u některých diskutujících také občas stane.
Nedavno som musel resetnut android telefon do factory settings, pretoze mi takmer pri kazdej interakcii s nim vyhodilo na cely displej reklamu od google. Ano, bola to moja vina, nainstaloval som (z play store) nejaku chobotovinu, ktora sa tymto zivi. Ale ako je mozne, ze ten google, ktory tlaci na "Better Ads Standards" nema problem s aplikaciou, ktora zobrazi googliu reklamu na cely displej telefonu? Otazka skor recnicka, ale na zamyslenie.
ano nektere weby maji reklamni pozadi a teprve jakoby na nich ve vrstve je samotny web s clanky (a dalsimi reklamami). Zablokovani toho pozadi se mi teda necim nepovedlo.
Zaroven mne stve napr. mesec.cz (bratr roota a lupy) kdy ctu nejaky clanek a najednou vyskoci okno Chcete dostavat novinky do emailu kazdy den, kdyz to zavru tak si to nezapise do cookies ze ne a dalsi den to v jinem clanku vyskoci znovu (da se proti tomu nejak branit jinak vypnutim javascriptu coz bych nechtel, proste tam je zabudovan nekde v kodu stranku Pepek Vyskoc)
Bránit se tomu nedá. Dá se udělat to, že v tom vyskakovacím okně kliknete, že máte zájem. Stránka pak požádá o zpřístupnění té notifikační funkce, což znamená, že vyskočí znovu dotaz, ale tentokrát je to už z prohlížeče. A tam řeknete, že stránce nechcete povolit notifikace. Když na stránku přijdete příště, stránka rovnou zjistí, že jsou notifikace zakázané, a s tím dotazem už neotravuje.
Mimochodem, překvapuje mne, kolik webů má tyhle žádosti o notifikace rozbité – že to popup okno, které generuje stránka (resp. nějaká knihovna) velice často odkazuje na neexistující obrázek, nebo je tam špatný text. Vypadá to, že vždy někdo z marketingu rozhodne, že se to tam musí přidat, nekonzultuje to s nikým od webu, tak se to tam přidá a pak už se o to nikdo nestará a všichni to odklikávají jako nutné zlo, stejně jako ty Google cookies lišty.
na to zabírá Ublock, mám v hardcore modu blokovat cokoli (tedy i 3rd cokoli), takže neřeším, odkuď hnoje přitékají.Ale pokud bych chtěl, tak na kliknutí vidím, že je to onesignal.com (stačí dynamické pravidlo Ctrl Click na tento řádek červeně v globálním poli(vlevo) a také pro jistotu statické pravidlo ^onesignal.js (nebo podobně ~.min.js)
Protože mail má vestavěný videokonference. Ale nikdo to nepožívá, protože nikdo ani neví, jak se to aktuálně jmenuje a jestli je to funkční, nebo ne.
Každopádně pokud jsem to dobře pochopil, tak za pár měsíců by to mělo skončit. Nebo možná ne, pokud tam vecpou něco jinýho, ...
co tohle vůbec dělá v prohlížeči
chrome://settings/content/ads? kdyby tam radši dali opravický blokátory jako ublock s rozšířenou definicí "resources" na problémomové stránky, kde je potřeba funkčnost vykastrovat nebo simulovat návratové hodnoty, jinak stránky nepojede (protože kvůl javascriptové zamořenosti vypnutí scriptu ze stránky udělá zmrzlé těsto)
a google je banka že blokuje platby? platby čím nebo komu, jakým kanálem?