Názor k článku Chrome začne 15. února filtrovat otravnou reklamu na webech od null null - @Petr Když už chce někdo dávat príklad, připodobnění, měl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 12. 2017 13:39

    null null (neregistrovaný)

    @Petr

    Když už chce někdo dávat príklad, připodobnění, měl by se nad tím pořádně zamyslet. Není problém změnit jednotlivé subjekty, ale charakteristiky musí odpovídat. Tedy:

    Asi uznáš, že vymazat nějaké vědomosti z hlav a zajistit, aby je nikdo znovu nevybádal je tak trošku jiný, težší a v podstatě ve své podstatě na neznalosti řádu věcí až debilní úkol oproti tomu zajistit, aby pro reklamní plochy browser stahl pouze obrázky. Nemyslíš?

    Co se týče efektivnosti. Pokud používám vlastní bloker a po koupi bot v army e-shopu mi chodí reklamy na stejnou kategorii bot, tak promin, ale o efektivitě pochybuji. Ve finále je problém se sběrem dat jinde než ve vztahu e-shop/zákazník, ale v přísunu statistických dat velkovládcům. Fakt nechci, aby mohli přesně propočítávat, kolik ještě průměrně snese peneženka občana, já chci, aby kritérium bylo "zůstat v peněžence co nejvíce", nikoliv "kolik nejvíce můžeme sebrat". Ano, tohle primárně nedělá stát, dělají to korporace a banky a ty ovlivnují státy a ceny v nich - od zmíněných bank a sazeb, přes elektriku až po zakřivení banánů. Zde se kruh uzavírá a reklamní šmírování jim přináší další sady dat, z mého obraného pohledu, zbytečně.

    Ok ok, mám bloker a blokuji a budu, ale když už je tu ta debata, rád bych aby to fungovalo přirozeně pro všechny, nyní mi to připadá znásilněné ideou, že bez cílene, tedy přišmírované reklamy, už život nemá smysl.

    Pochopil jsi jak jsem to myslel s tou cenou za normální reklamu? Nevím jestli jsem se vyjádřil srozumitelně, já to po sobě pochopím, ale tak psal jsem to já, takže to těžko zhodnotit ....