ja bych se zrovna u toho automobiloveho prumyslu zas tak moc neinspiroval, v nekterych ohledech jsou na tom hure nez ty browsery, viz. http://www.carscoops.com/2013/08/wireless-car-hacking-demonstrated-in.html
a pomerne zajimavy rozhovor s autory na http://twit.tv/show/security-now/497 o tristnim stavu zabezpeceni pristupu k pocitacovym systemum automobilu
cimz nechci rict, ze se mame smirit se stavem veci, jen bych to nevidel tak cernobile...
Vidíte a já se tam inspiruji. Podívejte se sám nebo se zeptejte táty jaké byla auta před 30-40 lety "popelnice".
Stačí si vzpomenout na spolehlivost a kolik aut zůstalo stát u krajnic při pátečním odjezdu na chalupy nebo na dovolenou. Ta spolehlivost a bezpečnost posádky se obrovským způsobem zlepšila.
Dnes jsou automobily kvalitativně na úplně jiné úrovni a výrobci, kteří to nedokázali měli problémy, zkrachovali nebo je někdo jiný koupil.
No, nesdílím to nadšení. Zase tak překotný vývoj to není. Technologie stará +/- 70 let, možná víc co já vím, akorát vylepšená a vyšperkovaná spoustou čidel a senzorů a desítkami servomotorů, které se mohou pokazit a kazí se. Co se taky mohlo pokazit na Š1000 MB co by si řidič sám neopravil? Palec, svíčky, karburátor, filtry? A to nemluvím o dvoutaktech. Nepamatuju si, že bychom jako děcka někde zůstali stát a museli odejít pěšky.
Bezpečnější jsou určitě. Ale taky to auto neváží 600 kg ale 1,5 t. A tak se tady prohání 1,5 t popelnice, které převážejí 80 kilového člověka. Mě to přijde padlé na hlavu. Bezesporu větší komfort. Je to ale to nejdůležitější? Na jednu stranu výrobci mírně zvyšují účinnost a na druhé hmotnost auta, takže to +/- žere pořád stejně.
Pred triceti az ctyriceti lety lidi kolikrat jezdily auty, ktera mela za sebou dvacet az tricel let provozu. Pokud za tach podminek stale jeste vetsinou dojela na chalupu a zpet, tak to byly docela dobre stroje. Chci videl, kolik z dnesnich aut bude za tricet let jeste jezdit. Mozna budou mit mene shnilou kastli, ale kvuli problemum v elektronice, na kterou ebudou nahradni dily, uz je nikdo neda dokupy.
Tak to se asi s novymi auty objevili novi ridici...
(Jinak samozrejme, ze typicky ma moralni a pravni odpovednost ridic, ale kupodivu novejsi auta ve vetsim poctu a pri vic najetych kilometrech zabijeji min. Je tady nutne rozlisit konkretni situaci a statistiku - stejne jako trebas rikame "ockovani zachranuje zivoty" prestoze konkrenti injekce pichaji konkretni lekari a politiku nastavuji konkrenti politici a epidemiologove nebo "koureni zabiji" prestoze v idndividualnim pripade je to pomala sebevrazda kuraka. Podal jsem to dost srozumitelne?)
To jsem si nevsiml, ale vsiml jsem si zminene kategorie ridice. Agresivni a blby. Jeden takovy zacal v kopci predjizdet strudl kamionu a aut na miste, kde by predjizdel jen totalni blb, protoze tam neni videt. Na kopci, zprava tam vedla silnice a z te vyjel manik s Trabantem a zacal sjizdet dolu proti tomu blbeckovi. A ten sklidem pokracoval v predjizdeni a ten clovek s Trabantem musel sjet ze silnice, aby zabranil srazce. To, ze ho ten blb videl zdaleka, rozhodne nebyl duvod k tomu, aby treba pomalil a na tu krajnici sjel sam, kdyz jel v protismeru, kde nemel co delat.
Takovych pripadu, i kdyz ne tak hustych, jsem videl vicero. Koukej se vic okolo, treba si vsimnes take. Spolecneho maji to, ze se jedna o auta na ukazovani s mladym ridicem za volantem. Stari praktici takovou prasarnu tezko udelaji.
Zadny soudoby auto neprezije 10let provozu. A narozdil od tech starejch vraku, to soudoby auto neumi NIKDO opravit. Tak maximalne ti navrhnou, ze ti vymenej 1/2 auta, za 10tinasobek ceny toho auta, a ze to MOZNA pomuze.
Konkretne? Co myslis, o kolik by cenu auta navysil nerezovej vejfuk? O 2kKc? A kdovi jestli? Jenze to by ti nikdy nemohli navrhnout, ze ti ten shnilej (po 3ch letech) vymenej ... za bratru 80k (bych chtel videt toho magora, kterej by jim to dal).
O kolik by cenu auta navysily proudovy stabilizatory u zarovek? O 20Kc? nj, ale to bys nikdy nepotreboval rozebirat 1/2 auta kvuli vymene zarovek, protoze nijak jinak se tam nedostanes. A zkus si u libovolnyho "moderniho" auta zmerit napeti ... ona ta 12V baterka dava 14V, a kdyz bezi motor, nameris neco mezi 17-18V ... to tem 12V zarovkam jiste dela mooc dobre.
Nebo se muzes jit pokochat znalostma ... v servisu (autorizovanym) nevedi, ze auto ma topeni vzadu (ford galaxy), klidne ti daji pisemne, ze auto nema vzadu central (toyota yaris), pripadne ti vrati auto s centimetrovou vuli kol po celem dnu stim, ze je to OK (opel), alternativne ti za 2x8k Kc vymeni zapalovaci kabely, a auto stejne po 1km chcipne (skoda), nebo vymeni 1/2 motoru, vcetne ridici jednotky, a auto stejne nenastartuje (saab), nebo ti tvrdi, ze sjety disky brzd po 15k je prece normalni, pripadne mas 3 mesice stary auto, ktery stoji 2,5 mesice v sevisu, protoze nebrzdi(peugeot) atd atd ....
Máte zkreslené představy, takže bych si dovolil je zkorigovat. Moje 17 let stará Škoda Felicie jezdí bez záseků. Výfuk zatím vyrezl asi 3x, oprava kolem 2t Kč. Napětí v rozvodné síti kontroluji přes palubní počítač, který má v sobě tu roztomilou funkci na kontrolu napětí - stabilních 14,2 V. Samozřejmě, že karosérie rezaví, ale na vnitřku se zub času zatím příliš neprojevuje.
1 odstavec:
Troufnu si říct že přežije 10let. Viděl bych to opačně, jezdí (nebo táhnou nepojízdné) k nám lidi i přes 100 km se starými auty. Ty "soudobá" auta opravujeme taky ale podle Vašeho příměru by ty "soudobá" auta musela stát od 20Kč do 5000Kč max :) a pomůžeme téměř vždy napoprvé.
2 odstavec:
Netuším kolik by stál výfuk z "nerezu" ale jistá firma Vám udělá výfuk se zárukou 10 let(vydrží zhruba 20 vlastní zkušenost) a stojí to cca 30 000,- Výfuky na nových autech bez problému vydrží min 5 let.Těch 80 k asi myslíte ne přímo výfuk ale systém pro dodatečnou úpravu výfukových plynů, ano to je možné ale většinou je to tím že si koupí špatně zvolenou motorizaci u daného modelu.(češi chtějí "naftu" v kombíku která jezdí za 5 i po městě....)
3 odstavec:
Stabilizátory by asi pomohly ale když si přečtete návod který je k tomu vozu dodáván tak to zvládne skoro každý.Žádná "baterka" nedá víc jak 13 v a to jen krátkodobě pak se ustálí na nějakých 12,5 +- a ano dobíjí se vyšším napětím ale strop je cca 14,2 jestli naměříte 17-18v tak buďto máte nákladní automobil který nedobíjí nebo osobní automobil který přebíjí, v obou případech doporučuji svěřit to někomu kdo se v tom vyzná.
4 odstavec:
Jestli Vy osobně jste měl všechny tyto auta s těmito problémy tak máte neskutečnou smůlu a je mi vás líto víc k tomu nemám co dodat.
Možná se mýlím ale opravuji auta a vše co má motor teprve asi 30let a posledních 25 mě za to obstojně platí.
Ty ses tak naivni ... znam osobne cloveka, kterej na konstrukci aut dela. Cas od casu dostavaji primo zadani, ze tu ci onu soucastku maji zeslabit/vymenit za horsi, protoze moc douho vydrzi.
A muzem pokracovat. Vis kolik stoji spickova navigace pro kamionaky, ktera samo bere v potaz i nosnosti mostu, prujezdni sirky/vysky/... ?? Kolem 15-20k (HW + SW samo). Vis za kolik ti proda automobilka smecko do auta? Horsi nez lecjaka free appka? Za 60k ...
Koupil sis nekdy novy auto? Srat se zacne uz v zaruce. Samo, nekteri si auto kupujou proto, aby ho mohli parkovat pred barakem. Pokud si nekdo kupuje auto proto, aby s nim najezdil 10k/rok a min ... tak je dbil, protoze se mu vyplati jezdit taxikem.
U feldy se mi nestalo, ze by se auto preplo znicehoz nic do nouzaku, a ja musel zastavit, vypnout motor a nastartovat, abych to resetoval ... lol. ctrl+alt+del by meli zaintegrovat do palubky ...
RJ feldy má nouzový režim, kuna překousala kabel od lambda sondy, změny jídzních vlastností jsem si nevšiml. Jediný rozdíl byl v tom, že nežrala 6.5l/100km ale kolem 10l/100km a toho si nejde hned všimnout pokud nemáte palubní PC (drtivá většina feld nemá) kde je chyba jsem zjistil až po připojení diagnostiky.
To neni nouzovej rezim. Vic to chlasta proto, ze to nema data. Nouzovej rezim omezi otacky a vykon motoru a to kurevsky. Nevytocis to pres 3k (+-) a nad 50km/h to uz temer neakceleruje.
Nektery auta pak po chcipnuti motoru uz ani nenastartujes, nekdy nejde v nouzaku klima ...
Kazdopadne zakladni indikace nouzaku je, ze muzes slapat na plyn jak chces, ale auto na to prakticky vubec nijak nereaguje. Ovsem chapu, ze nekdo s motorovou trikolkou 1,2 HTP to povazuje za beznej stav.
Nemůžu si pomoct ale tenhle článek srovnává hrušky a jablka.
Prohlásit že všechny chyby Chromu jsou jenom v jedné verzi je opravdu hodně silný kafe ;o(.
Chyba je v produktu tak dlouho jak dlouho je ve zdrojovém kódu. Doufám že mi autor nechce tvrdit, že celý kód Chromu se každý měsíc kompletně přepíše.
Srovnávat rozdíl mezi IE 6 až 11 s rozdíly Firefoxu v několika posledních ESR verzích je také naprosto zcestné.
Tento článek na mne bohužel působí velmi amatérsky. Jako by ho psal uražený uhrovitý linuxák, kterému někdo šlápnul na jeho nekonečné ego.
P.S.: Mám více než 15 let zkušeností s profesionálním vývojem software. Vím o čem mluvím.
No to asi jsou, pokud to není v nové/přepsané části kódu. Jenže Firefox i Chrome se uživateli snaží vnutit aktuální verzi, poměrně intenzivně a rychle, zatímco s IE zůstanete viset na starých verzích podle systému který máte XP (i s placenou podporou) - 8, Vista - 9, Win7/8/8.1 zůstanou u 11. Do toho vstupuje kompatibilní režim, takže nás chyby ve starých verzích IE zajímají, i když po tom netoužíme.
Google Chrome: Není tedy možné porovnat chyby ve zdrojovém kódu nejnovější verze prohlížeče se staršími verzemi prohlížeče a ověřit, zda se chyby skutečně týkají pouze jedné verze nebo nikoliv.
To vskutku možné není, když se jedná o prohlížeč s uzavřeným zdrojovým kódem.
A mimochodem, tohle je nejhloupější článek, který jsem tu letos zatím četl.
Souhlasím, článek se snaží tvářit odborně, ale je to jenom hloupý hate na IE (a to prosím považuji IE za pouhý bootloader ke stažení skutečného prohlížeče).
Autoři se navíc sami usvědčují z účelové manipulace s fakty. Například náhodně vybrané CVE-2014-2794 (z PDF v článku) se týká jenom IE 6 a 7. Tuším, že to nebude ojedinělý případ
Tak si zkuste projít https://technet.microsoft.com/library/security/ms14-037
Bylo to detekováno v 6, 7 a opraveno ve všech.
Já vím, je to těžké si přiznat, že člověk strávil tolik času nad prací, která je úplně špatně, manipulujete s fakty, jak se Vám to hodí, a ustřihl jste si z ostudy kabát.
Kdybyste v tom odkazu na TechNetu, který pojednává o Kumulativní opravě opravující celkem dvacet pět různých chyb, aspoň proklikl odkaz "Severity Ratings and Vulnerability Identifiers", tak by se Vám celá Vaše teorie složila jako domeček z karet.
Ty testy starších verzí nikdo neděla ani Google ani NIST.
Mozilla dělá testy k poslední dlouhodobé verzi.
Microsoft provádí kontrolu všech zatím podporovaných. Jasně IE vyšel nejhůř, ale v budoucnu bude (může být) větší problém klidně u Chrome, pokud se tvůrci spokojí s tím, že to nějak funguje a budou předělávat pouze interface a vydávat nové verze.
U popisu chyby CVE-2014-1531 ve firefoxu na https://web.nvd.nist.gov/view/vuln/detail?vulnId=CVE-2014-1531 je uvedeno, že se chyba se týká např. i verze 1.0 z roku 2004, verze 2.0 z roku 2006 či verze 3.0 z roku 2008. Ale nejsem si jist, zda někdo opravdu udělal analýzu konkrétních verzí či zda je to výsledek uplatnění pravidla "všechny verze před verzí 29".
Je to ale dobrý podklad k tomu, aby autoři mohli do článku doplnit tučně větu "Firefox má též chyby Zero year attack".
Celý článek je dobrý pouze pro kurz demagogie.
Ale je, například https://chocolatey.org nebo https://npackd.appspot.com. ;)
Když jsou v článku vyjmenované verze Firefoxu, ve kterých chyba je, znamená to, že autor ověřil, že v ostatních verzích (i starších) ta chyba není? Pokud by to tak bylo a chyby byly ve Firefoxu opravovány a pak se tam zase vracely, je to podle mne mnohem větší průšvih, než u MSIE. Chápu, že v kódu je nějaká chyba dlouho, protože ten kód jednou někdo napsal, má se za to, že je správně, takže už se po letech znovu neprověřuje. Ale to, že nějaká chyba zmizí a znovu se objeví, by znamenalo, že někdo vytvoří nový kód nebo vrátí starý s chybou, o které se už vědělo.
A v případě Chrome je to tak, že autor ověřil, že daná chyba ve starších verzích Chrome není? Z článku to totiž vyznívá tak, že to autor u starších verzí zjistit nedokázal, takže prohlásil, že Chrome je lepší než MSIE, protože u Chrome o chybách ve starších verzích nevíme, zatímco Microsoft je přizná (protože musí, protože se ty starší verze používají).
Chrome
Ano ze těch zdrojů co jsem čerpal není možné získat informace o starších verzích Chrome. Není tedy možné ověřit zda se verze týká skutečně pouze jedné verze nebo více verzí.
V budoucnu to může být větší problém než chyby v IE. To znamená vybudovat laboratoř, která bude shromažďovat vydané verze programů a skutečně nezávisle testovat chybu / exploit , atd. na více verzích.
Dnes je situace taková, že například skončila podpora XP a všechny laborky (pokud vím jsou všechny z USA) přestaly informovat o tom, že se konkrétní chyby týká i Windows XP, i když se týkala W2003 a Vista, .... Takže program se stále používá, ale nemluví se o tom, že sjou tam díry.
Firefox
Mozilla testuje chyby k nejbližší ESR verzi (s dlouhodobou podporou). Starší verze se netestují.
Jednou napsaný a nemodernizovaný zdroják je velký problém a velká výzva.
Já když jsem viděl autora článku na začátku stránky, tak jsem se zhrozil, co to zase bude – protože jeho předchozí články (i jinde) byly skutečně nezapomenutelný zážitek. Ale snažil jsem se být v komentáři mírný, protože jsem si říkal, že už jsem třeba proti autorovi zaujatej. Dokonce bych řekl, že je tenhle článek lepší, než autorovy předchozí články. Ale pořád je ten článek špatný, bohužel.
Moc mi není jasné, proč se redakce nepoučila, a článek v téhle podobě vydává. Autor to třeba jinak neumí, snaží se, tak ať si píše na vlastní blog – ale redakce by snad měl mít dost soudnosti…
Vy se dokážete skvěle střelit do nohy. Firefox má verze s podporou nejdéle jeden rok. Ve článku se dozvíme "Žádná z 65 chyb, které se týkaly více verzí prohlížeče Mozilla Firefox, nebyla v programu déle než 400 dnů". Celkem pochopitelně, když pak sám napíšete, že Mozilla nové bugy na již nepodporovaných verzích netestuje. Ve skutečnosti chyba popsaná v konkrétním CVE může zasahovat do všech verzí Firefoxu. Na MSIE pak dštíte síru... protože MS podporuje MSIE daleko delší dobu.
Navíc počet CVE může být dost zavádějící metrika, protože pod jedním CVE může být (a bývá) více zranitelností. Společnost Secunia ve svém Vulnerability Review 2014 napočítala za rok 2013 cekem 270 zranitelností ve Firefoxu, 245 v Google Chrome, a 126 v MSIE. Za rok 2014 jsem data ještě neviděl, ale minimálně v roce 2013 byly prohlížeče Firefox i Google Chrome opravdu hrozivě děravé.
https://secunia.com/?action=fetch&filename=secunia_vulnerability_review_2014.pdf
Jinými slovy veškeré závěry, které jste ve článku učinil, vycházejí ze špatné interpretace dat.
Aaaa zvanil lol dorazil ... a kolik % tech der v IE je, a nikdo o nich nevi, protoze se do zdrojaku nepodiva ... hmm ??? A kolik takovych (kritickych a vzdalene snadno vyuzitelnych) bugu se M$ milostive rozhodne resit, az kdyz dotycny, po nekolika mesicich upozoronovani, chybu zverejni, vcetne navodu?
To, ze si M$ sere do vlastniho a neumozni na starsi widle nainstalovat novsi exploder je jen a jen jejich problem. Nemuseli by udrzovat 8 verzi. jenze to by prozmenu useri mohli prijit na to, ze jim widle 9x bohate stacej, protoze v nich maji vse co potrebujou, spokojej se s par MB ram a frcej jak namidlenej blesk.
No jistě. Když je v nějakém open source nalezeno méně děr než v komerčním SW, tak je to proto, že open source je lepší. Když je jich v open source produktu nalezeno víc, tak je to proto, že open source je lepší. To má logiku :D
Pro vaši informaci, drahý Jeronýmku: k nalezení zranitelnosti v SW nepotřebujete zdrojáky. Například díry v produktech Adobe Flash a Adobe Reader byly nalezeny bez použití zdrojáků. Než o tom začnete psát, zkuste si (jednou pro změnu) o věci něco zjistit.
Ad si M$ sere do vlastniho a neumozni na starsi widle nainstalovat novsi exploder - souhlas, tohle je problém MS. Jenže MS má dobrou motivaci uživatele trošku postrčit k upgradu na novou verze Windows. 1. Jsou to peníze. 2. Kdyby velké procento uživatelů zůstávalo u starých verzí OS, autoři aplikací by nemohli psát aplikace pro nové API, a museli by vystačit s 10+ let starým. Například ty aplikace pro Win9x nikdy neuměly Unicode, a kdyby byly dodnes podporované, autoři by z komerčních důvodů museli psát SW bez podpory Unicode.
Ad namidlenej - prozradíte čtenářům, jakým trikem se vám podařilo dostudovat základní školu?
Ad aplikace pro win9x vpohode unicode zvladaji - Jeronýmku, to je samozřejmě nesmysl. API Windows 9x (na rozdíl od řady NT) používají stringy v ANSI code page. Unicodovou verzi API implementuje jen cca 18 funkcí API, které slouží pro rastrování textu, natáhnoutí string resource, zobrazení message boxu a pár dalších operací. API pro práci se soubory, vstup z klávesnice ani nic jiného Unicode neumí. To vedlo k tomu, že někteří tupější autoři psali ještě aplikace pro Windows XP bez podpory Unicode. A přesně o tom to je.
http://support.microsoft.com/kb/210341
Ad 80% nahlasenych OS bugu je nahlasenych prave na zaklade pristupu ke zdrojakum - zdroj? A proč zrovna bugy v OS? Ty v aplikacích se nepočítají, nebo jak?
Pokud všechny problémy v IE11 byly už v IE6, naznačuje to, že:
* IE11 má velké množství starého děravého kódu. (Možná mnohé chyby lze zneužít jen v compatibility mode, ale to je jen moje domněnka.)
* Chybám byli uživatelé vystaveni po dlouhou dobu a je šance, že některé z nich byly potichu zneužity dříve. (Souhlas s článkem.)
* Vývoj IE je dnes mnohem lepší než dříve, nové chyby nejsou objevovány. (Neříkám, že nevznikají, ale asi vznikají mnohem méně než u konkurence.)
Poslední bod – i navzdory jistému zkreslení u srovnání open-source × closed-source – naznačuje dobrou vyhlídku IE do budoucna.
Skutečně znepokojující by bylo, kdyby tomu bylo naopak, tedy že všechny bezpečnostní problémy v IE6 by šlo aplikovat i na IE11. To by značilo průšvih. (Chyby by neubývaly, naopak by možná přibývaly…)
Pane Napravník, mohl byste se laskavě vrátit do školních lavic? A to myslím docela vážně? Chbějící čárky u volných vsuvek, shoda podmětu s přísudkem, používání synonym a v neposldení řadě opakování informací (4-tý až 9-tý odstavec by se dal shrnout v podhodě do jednoho, ale vy prostě musíte zopakovat "milionkrát", jak je IE horzné a podobně).
Pro redakci - bylo by vhodné lépe revidovat, to co bude zvěřejněné a co nikoliv, ano chápu to pojetí open source, ale mělo by to být i čitelné proboha.
Tady jde o čitelnost obsahu (a ne nejsem purista, ale když v jednom odstavci zopakuji jedno slovo 5x nebo 10x, tak to jasně o něčem značí, a ano takový člověk by něměl psát články). A nemáš tak úplně pravdu: -tý se používá hojně (hlavně v matematice, takže to chyba není). Jinak mám v příspěvku nějaké překlepy (to, že sis vybral ten, který chybou zrovna není, tak to je tvůj problém).
To Withy14: To, že se něco používá hojně, není důkaz správnosti. Koncovky zejména -ti (do 14-ti dnů) se používají opravdu hojně, dokonce zvěrstva do 3-í dnů, ale když už chceš nějak zdůraznit skloňování, napiš číslovku slovy. V matematice se koncovka -tý používá, ale spíš v kombinaci n-tý prvek, i-tý člen, kde by se to jinak vyjadřovalo jen obtížně. A pro krát používáme znak × nikoli znak x.
Vážený pane, vážená paní s přeszdívkou Withy14
1) píše a říká se: pane Náprávníku, aneb oslovuje a voláme pátým pádem.
2) Jak se píší číslovky radí poradna Ústavu pro jazyk český http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=785#nadpis5
Pamatuji si, že pár let zpět se v jedné verzi FireFoxu objevila chyba, která byla fixnutá o pár verzí dříve. Nikdo nedokázal spolehlivě vysvětlit, jak je to možné.
Co se článku týká: Relevantní jsou pouze informace o počtu chyb v daném období. Jinak je to klasický článek 'Musím si zanadávat na Microsoft'. Apropo, autore, co kdybys napsal pokračování vycházející ze statistik pro operační systémy, který byl s touto statistikou prohlížečů zveřejněn? ;) Tam totiž Microsoft vyšel celkem dobře a naopak propadli Apple s Linuxem ;)
Ten článek je úplně mimo. Hlavně proto, že autor nechápe, že když se vyvíjí nová verze SW, tak se staví na předchozí verzi a ne na zelené louce. A je naprosto normální, že se znovu použije i kód s chybou o které se neví. Za to MS a její vývojáři opravdu nemohou (a to MS nemám rád).
Tragédie ovšem je, že je MS nucen opravovat i prehistorické verze IE, protože se ještě používají - to je chyba (za kterou si možná může sám), ne to že některé chyby byly objeveny po více než 10 letech. Důležité je, jak rychle vyjde oprava po jejich zjištění.
Uznávám, že při zjištění existence 10 let starých chyb zamrazí, ale takový je už svět.
Na druhou stranu alespoň ten článek ukazuje, že open-source má v bezpečnosti navrch. To mě těší. Je to podle mě dáno principem věci.
Jsou to právě chyby v prohlížečích, které mě motivovaly k vytvoření Web Designer's Productivity Toolu (floatovací layouty fungují bez chyby napříč prohlížeči a v průběhu času).