Pod tím jednoduchým "baterie chcípne" jsou skryty tyto scénáře:
- sníží se kapacita natolik, že to majitele už dost omezuje
- chybová hláška "navštivte servis - battery problem"
- auto odpojí akumulátor a zase "navštivte servis"
Řešení všech těhle problémů je drahé.
Jestli má někdo problém rozeznat levný interiér tesly od Mercedesu či jiné skutečně prémiové značky, tak to nic nezmůžu. Opravdu to není věc názoru.
" takže mezitím Tesly z roku 2013 pořád jezdí. "
A s jakou kapacitou a po kolikáté výměně akumulátoru? To chce trochu přemýšlet a ne jen koukat na přiblble povrchní studii, která ani neukáže víc jak 10 let stáří. Tesla z roku 2013 bez vyměněného akumulátoru v servisním záznamu je téměř neprodejný šrot dobrý na náhradní díly. Proto se jich moc neprodává (obvyklá poznámka u takto starých Tesel - nová baterie) a při koupi ani není potřeba podrobná diagnostika akumulátory, protože je jasné, že to brzy přijde.
14. 11. 2023, 21:19 editováno autorem komentáře