Hlavně nechápu to upínání k nočnímu nabíjení na sídlišti. On si dnes někdo lije na parkovišti před panelákem do auta benzín, že to samé očekává u elektroaut? Je možné, že nabíječky na sídlišti vůbec nebudou, nebo v nějaké hodně omezené podobě a lidi budou energii do auta získávat jinde jako nyní.
Lokální benzínky, které nejsou na hlavních tazích, asi z velké části zaniknou, protože kdo by chtěl nabíjet u cesty někde v polích, když to trvá 15-30 minut? Naopak se to asi dost rozmůže u obchodních domů a supermarketů. Lidi se zastaví po cestě z práce nakoupit a během toho si nabijí auto. Supermarkety si budou konkurovat nově i cenou elektřiny. Případně si to nechají lidi nabíjet během dne v práci, protože zvláště přes léto bude levná elektřina hlavně před den.
Úplný nesmysl je potom počítat, že každý bude potřebovat každou noc nabít plnou baterii. Průměrný denní nájezd je 40 km, což odpovídá tak 7-8 kWh. A jsme na desetině potřebné energie, kterou ten výpočet uvádí.