Jasný. Akorát počítejte s tím, že takovéhle články na odpůrce elektroaut moc nezapůsobí. Protože něco, co vy vnímáte jako bezvýznamnou drobnost, je praští do očí.
- Je celkem jasně vidět, že je to "cinklé" ve prospěch elektroaut. Ale jejich odpůrce netuší, jak moc. U spalováků umí v duchu nějak zkorigovat třeba kreativní marketingové bláboly, tady ne. Jen jasně vidí, že je něco špatně.
- Několikrát tam zmínili, že by normálně jeli trochu jinak. Ale jeli na čas a spotřebu. A díky tomu jeli občas nepříjemně na dřeň, jak jim vytkli i pod článkem v diskuzi.
- Z těch zhruba 10 nabíjení měli 2x problémy s nabíječkou. Samozřejmě že se vyřešily, ale je to podezřele časté. Že to fakt ještě není odladěná technologie.
- Už to, že použili specializovaný program (ABRP) aby optimalizovali tu trasu podle nabíječek je dost cizí koncept. Najednou netankuju mimochodem, když potřebuju přestávku, ale dělám si přestávky podle toho kdy potřebuju nabíjet.
Fanda elektroaut si z toho odnese, že tou cestou kvůli nabíjení nemuseli nějak nepříjemně dlouho čekat. Odpůrce si odnese třeba to, že i to kdy, kde a jak dlouho budou jíst nebo pít kafe rozhodli na základě optimalizace přesunů auta mezi nabíječkama.