Aha, takže jsem doložil čísla, která jsou hodně nepříjemná a je třeba odvést pozornost jinam - "bulvárek" atd. To je ten pravý diskuzní bulvárek, takže tohle je moje poslední reakce na tebe.
Lexus nedává záruku na 1 milion km, ale na 1 milion km omezených na 10 let. Lidé se základy matematiky a statistiky už pochopili ten podstatný rozdíl a Vaši zoufalou demagogii. Možná ještě pro dokreslení dodám, že zmíněný lexus podporuje nabíjení max. výkonem 50 kW .
"Mimochodem i ty letity baworacky i3jky tam mate zmineny, auto z roku 2014, najeto 143 000 km a baterka na 74% sve puvodni kapacity."
A co je na tom skvělého? Vždyť to je zoufalost už teď a to to nejhorší se 100% jistotou teprve přijde. Žádné "a za pět let bude tedy na 60 % původní kapacity a bude vesele jezdit dál, protože lineární přímá úměra". To zdaleka není jen o sníženém dojezdu a kapacitě, protože ta elektronika je mnohem složitější než u mobilů/notebooků, takže nedovolí provozovat polomrtvý aku.
"Apropo, kolik nacpete do naftoveho motoru pri najeti 250 tisic kilometru? :-)"
V příbuzenstvu s čtyřválcovým mercedesem C dieselem a mercedesem V6 dieselem v nějakém SUV najezdili s každým přes 300k km a dělal se jen běžný servis. Některé Škodovácké diesely zvládly i přes 500k km bez generálky. Doporučuji se dále veřejně neztrapňovat a alespoň se kouknout na bazarovou nabídku elektromobilů a dieselů - všímavým lidem to hodně napoví.