Prosím vás, co dokazuje, že neexistuje ideální soft ani v jednom z táborů? Nechápu, jak ta otázka zapadá do diskuse.
Já chápu, že tato diskuse je příliš dlouhá na to, aby ji někdo sledoval celou. Pak ale vězte, že tu bylo řečeno z míst nejpovolanějších, že se ve školství OS používá a dokonce tu padly i odkazy na projekty, které ho budou využívat více.
Takže vaše představa o vůli či nevoli, vhodnosti či nevhodnosti se neshoduje s realitou.
Ostatně jsem už tady několikrát psal:
1. současný stav, kde školy produkují sekretářky blíže nespecifikované úrovně, je špatný a je třeba ho změnit.
2. že školy mají pokrývat poptávku po pracovní síle nikoli, že se firmy a firemní procesy budou přizpůsobovat tomu, co nabízí školy.
3. nejde o opensource, ale především alternativy a úroveň budoucí pracovní síly. A OS je jednou z alternativ, který se (a je divné, že tomu nechcete věřit, i když v tom jedete také) používá.