Autor článku si sám nahrál na smeč, píše: „Škola by tedy měla žákům představit žákům co největší množství programů a aplikací a naučit přistupovat k IT takovým způsobem, aby byli samostatně schopni nové programy používat“.
Pokud by škola představovala co největší množství čehokoliv, zůstane nutně na povrchu a dost možná způsobí žactvu splynutí všeho v jedno. Totiž lidé od IT si nedokáží představit, že zbývající většina obecenstva žije naprosto spokojeně ve zcela jiném světě a k IT má vztah asi jako zedník k lešení.
Jinými slovy pro běžnéhu uživatele je daleko důležitější umět méně věcí, ale pořádně.
Jistě by se vám nelíbil zedník, který v jazyku Ciceronově pohovoří o problematice částice v potenciálové jámě, přičem těsně poté, co vás skásne, mu spadne zeď, co právě dostavěl.