Melete nesmysly. A vůbec nemáte pravdu. I tací lidé existují a vím že nejsem sám.
Rozlišujte aktivní otravnou reklamu a pasivní prezentaci firmy.
Těm prvním - reklamám se vyhýbám zcela - jak jen je to možné.
Kvůli reklamám neposlouchám žádné radio. Nekoukám na TV. Pokud něco chci vidět, nechám si to z ČTv nahrát. A v čase, kdy chci já, ihned oříznu reklamy a koukám pouze na pořad. Proto vcelku ochotně platím koncesionářský poplatek, protože tam nemám ty kreténské reklamy uprostřed pořadu.
Např. zásadně nic nekoupím od Alza s kreténským zeleným křiklounem. Nakupuji v klidu od těch, co mají pořádně popsáno co nabízí. Google si je najde. Když hledám. Hledám když něco chci. Vnucování reklamních hovadin, když nic nechci, mne slušně řečeno irituje. Obzvláště od přenašečů beden, kteří ani pořádně neví co nabízí...
Ano, buďte na internetu, mějte svoji prezentaci. Mějte svoje stránky POŘÁDNĚ UDĚLANÉ. Což není problém za ušetřené peníze nevyhozené za reklamy. Mějte na stránkách POŘÁDNĚ popsáno co děláte, jak děláte, s cenami. Pořádné popisy a fotky výrobků. Kdo něco hledá, vybere si tam, kde se dozví odpověď na své otázky.
Hovadské firmy, které si neumí udělat pořádně svoji prezentaci na webu, opravdu ale opravdu nemohou počítat s tím, že bych si od nich cokoli koupil jen proto, že mne budou obletovat i v čase, kdy je nepotřebuji.
Ano, souhlasím s vámi, že takové hovadské firmy (bez pořádné prezentace a informací na webu) nemám šajnu zjistit. Ale oni nemají šanci se mi vnutit ...
Bohužel s úrovní prezentací firem na webu je to docela tragedie. Ale to je mi úplně fuk. Pár těch pořádných tam je, já je najdu a dostanou ode mne kšeft.
Takže moje rada pro firmy : buďte na webu perfektně připraveni pro lidi, co něco hledají, možná třeba u vás budou spokojeni. Ale neotravujte je.