Názor k článku Cookies umírají, reklamní branže si ale najde náhradu od Ivan Nový - protože nic takového neexistuje, člověk jedná vždy racionálně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 2. 2014 14:26

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    protože nic takového neexistuje, člověk jedná vždy racionálně a to na základě emocí, což je evoluční fingerprint světa. Problém je přílišná synchronizace lidí, kteří masově dělají to samé, což vede k nabourání algoritmu, který hledá optimální rozdělení zdrojů a vede k úbytku inovací. A role nekreativních lidí je velmi důležitá, jejich přežívací strategie je založena na kopírování úspěšných řešení druhých a tím šíří o nich informace napříč společností. Existuje určitý optimální poměr mezi inovátory a kopírovači, které globální informační propojení narušuje a vede to k tomu, že ubývá unikátních pokusů o řešení nějakého problému, tudíž klesá účinnost toho algoritmu, prostě neprohledá tolik možností, kolik by mohl.