Když nedošlo k chybě, tak proč tedy spadla?
Třeba proto, aby té chybě předešla. Já jsem tady použil váš termín „spadla“, přesnější by bylo „ukončila se“.
To nevíte. To si jen myslíte.
Co z toho přesně říká, že je nutné aplikaci znovu automaticky nastartovat?
Tohle říká, že není žádný důvod tu službu znovu nenastartovat. No a protože požadavek byl, aby služba běžela, je logické, že po ukončení služby je nutné ji znovu nastartovat, aby ten požadavek byl splněn.
Problém s během služby mi přijde jako dostačující důvod. Požadavek byl, aby služba běžela korektně. To nedělá, tak buzeruju admina.
Proč bych měl vynechat zrovna indikátor "spadla služba"? To je ukazatel chyby jako kterýkoliv jiný.
Teď už jste si toho rovnítka všiml? Ale stejně to není pravda. Navíc to, že v aplikaci došlo k chybě, neznamená, že ta aplikace nemá běžet.
Je to pravda. "spadla služba" prostě je chyba. A i kdybychom si nehráli na objektivitu, tak mnozí to za chybu považují.
Ne, upravení nastavení servery znamená, že k těm N podmínkám, které se kontrolují při běhu služby, se po analýze nestandardní situace přidá podmínka N+1.
A během analýzy bude ten systém několik dnů stát. To budete mít radost, až vám v bance oznámí, že bohužel žádné transakce až do odvolání neprovádí, protože na jednom aplikačním serveru došlo k chybě, takže se nyní celý systém analyzuje a do vyřešení problému je odstaven.
No, jiná možnost je, že by mě řekli, že mi pravidelně strhávají každý den litr, protože při platbě spadne služba, a ta se automaticky restartne. No, asi bych se dost hystericky smál.