Názor k článku Dá se ještě žít bez systemd? od Heron - Výborně, předpokládám, že jste byl nakonec spokojen s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 11. 2015 21:08

    Heron

    Výborně, předpokládám, že jste byl nakonec spokojen s tím, že banka dokáže problém dobře vyřešit.

    No po formální stránce se sice vše vyřešilo, ale pořád tam zůstává pachuť z toho, jak je možné, že se něco tak důležitého nemonitorovalo a pokud se to monitorovalo, proč si toho nikdo nevšiml a pokud si toho někdo všiml, proč mi to nikdo neřekl dřív než za asi 20 dnů?

    Jsem si jist, že přístup té poslední úřednice na přepážce nemá žádný vliv na to, jak funguje informační systém.

    Má. Ne sice přímo, pokud ta paní po večerech nekódí ten IS a nespravuje serverovou farmu, ale cosi to říká o přístupu celé té společnosti, pokud tam lidi s tímto přístupem toleruje.

    Tohle mimochodem (a teď asi leckoho pobavím) bylo krásně vidět v Pohlreichově Ano šéfe. Restaurace, kde je všem jedno, jak vypadá vstup, není dobrá. I když to vůbec nesouvisí s kuchtěním. Restaurace, kde je personál nepříjemný k hostům není dobrá, i kdyby byl v kuchyni sám Bůh. Prostě proto, že lidem, kterým o něco jde, fakt není lhostejno, jak se jejich hosté k nim dostanou a jak se tam budou cítit.

    Poli má v tomto hlubokou pravdu přesahující napříč obory. Pochopitelně není první ani poslední kdo něco takového říká a jsou to dost obecné pravdy. Pro mě to nebyl ani tak seriál o vaření, ale spíš i psychologii těch lidí. S některými (těmi lepšími) jsem měl tu čest se setkat a skutečně ten seriál nebyl jen hraný. Ti lidi jsou takoví. A dík za to, že jsou.

    Takže přístup té úřednice souvisí s tím IS už jen tím, že tam takovou úřednici vůbec někdo zaměstnal. Protože tomu někomu evidentně příliš nejde o ty zákazníky. A proč by tento přístup měl omezovat zrovna jen na jednu dámu?