Když se účastníte rozhodovacích procesů, tak víte, že často se nějaké vhodné řešení odmítne ze zcela bagatelních důvodů. A ten, kdo vhodnému řešení sebere spoustu "bodů" kvůli jménu, může být třeba majitel. Anebo dost vysoce postavený člověk, aby neměl žádného šéfa, který tomu technicky rozumí a který by mu to vytkl.
Já nepsal nic o studentských projektech. Já psal o muslimských studentech. Fakt myslíte, že pokud je nějaký muslim tak zbožný, že odmítá něco, co se jmenuje démoni, že ho to přejde, až nebude student a bude v rozhodovací pozici?
Velké korporace všechny názvy produktů volí velmi obezřetně, nechají si dělat drahé studie, jestli to slovo nemá v nějakém důležitém jazyce/kultuře nějaký problematický kontext. Nedělají to proto, že na názvu nezáleží a nedělají to pouze u věcí, které se prodávají normálním lidem.