Vycházím z toho, co tu je napsané... Jak bych situaci řešil já? Záleží na dalších okolnostech - záruční podmínky (NBD oprava v místě versus posílat na měsíc zařízení kdovíkam a tak...), jak moc mne to sere, jestli mám náhradní zařízení a takdále.
Majitel napsal, že ho to rozčiluje, ale očividně ne natolik, aby to řešil reklamací. Potom je na místě nabídnout řešení, pokud mne nějaké napadá nebo nějaké znám. Co je na tom špatného? Vy jste se ani nezeptali, jestli to už reklamoval. Nezdá se vám to trochu uhozené? Víte co, zastřelte mne za to, že se snažím pomoci...
Kamarád si koupil novou škodovku - Superb ve vyšší výbavě. Žádné levné auto. Čekal na ni půl roku, bylo kolem toho soustu lítání a kdovíčeho, až z toho byl docela otrávený. Pak, když to auto konečně dostal, tak zjistil pár drobných vad typu skřípající plasty, nesedící to či ono, a tak. Co byste dělali na jeho místě? Smířili byste se s tím? Reklamaci? I když to znamená další hádání se a být kdovíjak dlouho bez auta? Kamarád si auto koupil, protože ho potřebuje na ježdění, ne na to, aby stálo po servisech a reklamacích...