Názor k článku Děravé Androidy: telefony na záplaty čekají dlouhé měsíce od tgb - Mam vasemu prispevku rozumet tak, ze jste proti...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2015 14:36

    tgb (neregistrovaný)

    Mam vasemu prispevku rozumet tak, ze jste proti tomu, aby zakaznik byl informovan o tom, jakou podporu vyrobce poskytuje? A jak se ma na zaklade teto informace rozhodovat?

    Fakt, ze v soucasne dobe vyrobci informace o podpore poskytuji ve velmi omezene mire, je zavazny problem. Typicky se zminuji o nejdrazsich modelech, ale u stredni a nizsi tridy je ticho po pesine. Napriklad Sony zminuje radu Xperia Z, ale updaty byly ditribuovany i pro jine modely (treba muj M4). Ale nikde se o tom nedoctete.

    Ad: Pokud má být Android bezpečný, je potřeba z procesu vyloučit jak výrobce tak líného uživatele, tj. automatická aktualizace core systému z Play tak jako to dělá Windows s důležitými updaty.

    Nechapu, jak chcete vyloucit vyrobce, kdyz je to prave vyrobce, kdo modifikuje systemove komponenty. Komponenty na vyssi urovni (WebView, Security Provider) se uz pres Google Play distribuuji (pro Android > 5.0).