DooMa III jsem dohral pred casem na Windech. Grafika super, zvuk taky. Ale ten pribeh... Recenze slibovaly, ze se u toho budu 99.9% :)) bat. No nevim jak vy, ale ja jsem se u toho asi tak 60% nudil. Chodite s baterkou (pac je tam tma -- jen proto aby tam mohli byt stiny :)), a zabijite potvory, ktere se stejne vetsinou rozsviti, kdyz na vas zautoci.... 85% questu splnite jednoduse tak, ze nekam dojdete (v podstate ani jinam dojit nemuzete). A tech 15% je vo tom, ze musite najit nejake tlacitko. Oziveni prijde tesne pred prvni navstevou pekla -- je potreba se vyznat v teleportech a dostat se do hlaviho portalu. V pekle je to take stale to same a prvni vetsi zmena prijde s dusevni kostkou -- mocnou zbrani, pak uz hra dostane trochu jinou stavu... V DOOM II bylo daleko vic questu a vic hadanek, hrac mel v mape daleko vetsi volnost. Nevim, podle me z teto hry zustane jen kvalitni engine pro nove (lepsi) hry...