Tak reprodukovat ho neumim(po padu jsem nahral ulozenou hru, udelal to same co pred tim a uz to nespadlo). Muzu jenom popsat, co jsem delal. Cekal jsem na trubace(pred tim, nez jsem hru ulozil a nahral se vubec neobjevil), sel jsem na horu, kde jsem pokecal s (uvolnenym) vetrem a spadlo to pri animacce, kdy vitr odhani mraky od sipkovniku(cerv jeste nebyl uspan),
Sám jsem se divil, když jsem hru ladil, proč mi to nejede. Skončil jsem u toho, že jsem si přečetl zevrubně původní skripty hry, až jsem zjistil, že se tahle scéna spustí kliknutím na draka poté, co přejde z hradu někam jinam. Přijde mi to docela nešikovné, ale opravdu takto je to definováno. Kromě 2 scén (trubač a trol) nemá kliknutí na samotné draka žádný význam, jen tyto 2 scény se takto pouští. Ještě závěrečná scéna se pouští tak, že se musí s drakem přejít do jedné místnosti a zpátky.
No tak na draka me kliknout nenapadlo. Jak u trola, tak u trubace jsem hru ulozil, nahral a pak behal po svete a zkousel vsechno mozne. Jak o tom ted tak premyslim, tak jsem mozna v obou pripadech na toho draka kliknul. A ta hulka na konic mi dala taky zabrat – taky jsem tam behal dokola jako magor a cekal, kdy uz se tam objevi. Chtelo by to asi nejake casovace misto klikani na draka.