Nejenže je DRM koncept prostě nesmyslný, ale v jakékoliv své podobě bude zákonitě vždy postihovat jen a jen platící zákazníky. Navíc bude hnát stále větší počet lidí mimo oficiální trh. Ať už z důvodu finačního (implementaci DRM musíte v cílovém produktu zaplatit) a nebo z důvodu nasíracího (koho by bavilo pouštět si hudbu jen 2. čtvrtek po úplňku a to jen tehdy, když paní Korporaci zrovna pojedou servery).
Tohle je protě krok zpět a žádný údajný "nový byznys model" na tom nic nezmění. Ale, co korporace chtějí, to mají mít. Jistě se najdou blbci, co si za "umělě zlomenou ruku" zaplatí a ještě budou mít dobrý pocit, jak podporují autory. A ti ostatní si prostě budou dál pouštět obsah, kdy budou chtít, kde budou chtít, jak budou chtít a (bohužel/bohudík?) nezplatí ani korunu. Well done!