Názor k článku DRM se stalo součástí standardu HTML 5.1 od Withy14 - "Komu není rady, tomu není poimoci." Je vidět, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 3. 2014 14:47

    Withy14 (neregistrovaný)

    "Komu není rady, tomu není poimoci."

    Je vidět, že ste v životě ještě nic hodnotného neudělal (teda, dávat si do životopisu, že umím stáhnout z torrentu hru a cracknout ji si asi dávat nebudete, že, i když vy vlastně asi jo)

    Dokažte mi ten váš příměr - čím stahovanější, tím výdělečnější (fakt chci vědět jak, díval sem se na list softwarových společností s největšími zisky a nepříjde mi, že by zbohatly na tom, že si lidé stáhnou jejich produkty a případně i cracknou - například nevím, co by normální člověk dělal doma s AIX 6 nebo 7, nebo se SAPem nebo s OracleDB nebo s IOSem atd.).

    Ještě dodatek: uvědomujete si, že právě kvůli takovým lidem jako vy je spousta komerčního softwaru closed-source a že vývojáři, respektive dané firmy vyžadují DRM a kdejaké ochrany (kdyby se nekradlo/nepirátilo - ano nekradlo/nepi­rátilo, tak by taková potřeba vůbec nevznikla). Navíc, proč myslíte, že hry, které vyjdou na konzole, tak se na počítači objeví až mnohem později, nebo dokonce vůbec (ano jedním z důvodů může být odlišná architektura, ale druhým z těchto důvodů je, že se nejdříve musí zaplatit vývoj takové hry, a to na počítači, kde je softwarové pirátství obrovské, jaksi nejde, pár firem už na to bohužel dojelo). Ano beru to, že některý software je předražený, ale na domácí použití mi většinou stačí najít open-source alternativu (jakožto student mám výhodu studentských licencí a programů poskytnutých školou, jinak bych si dané programy domu fakt nepořídil).

    P.S.: Klidně to berte jako pindání, je to čistě váš názor (který očividně nesdílím, toť vše).