Clanek bez udani jmena zminene cestovky je z odpustenim prazdne plkani. Vtip je prave v tom, ze by se uzivatele internetu meli naucit takoveto ulety zverejnovat a rozmazavat. Samozrejme seriozne, ne nejake sproste nadavky, staci hola fakta. V tom je tento clanek ostatne temer vzorovy.
To muze mit dva nasledky. Zaprve tim budou ponekud zvyhodneni seriozni obchodnici se kterymi jsou zkusenosti dobre a naopak znevyhodneni ti druzi. Navic ale z vlastni zkusenosti souhlasim s nazorem vyjadrenym v zaveru clanku, ze mnohdy je to jen v lidech a ze sef firmy, ktery neni nejak specializovany na internet, nemusi vubec vedet, jake seky jeho podrizeni delaji. A pokud se to k nemu donese, muze byt leckdy naprava velmi rychla a ucinna.
A to muze komerci na internetu jen a jen pomoci...
Mam stejne zkusenosti s firmou Lanex Bolatice, jiz jsem ji
posilal dva maily a na odpoved na ten posledni meli uz 23 dnu.
a taky sem u nich chtel utratit dost (z meho pohledu) penez,
ale asi maji smulu.
Zajimalo by me, kdybych jim poslal mailem anonym, ze maji
ve fabrice bombu..:-))) Asi by se po roce divili, az by to cetli.
Vilem