Připomíná mi prehistorickou hru The Humans ( https://en.wikipedia.org/wiki/The_Humans_(video_game) )
Přesně. Jedna z mála her od Sierry, která má v názvu "Quest" a není to adventura :-)
BC's Quest for Tires
http://www.atarimania.com/game-atari-400-800-xl-xe-bc-s-quest-for-tires_s566.html
Spacemacs je předkonfigurovaný Emacs, nic víc. Zmiňuji to protože to z článku nemuselo být patrné a také si plno lidí myslí že Spacemacs je něco jako fork Emacsu.
Není, je to jen hodně velký init script.
Krom Spacemacsu ještě třeba existuje Doom Emacs a mnoho dalších.
Případným zájemcům o Emacs doporučuji rovnou začít předkonfigurovaným Emacsem. Vždycky si můžete něčí konfiguraci forknout a nebo si udělat vlastní konfiguraci kompletně od začátku (doporučuji).
Diky za pekny clanek. Jen bych doplnil, ze modifikatory Meta a Alt jsou obecne dva ruzne modifikatory a Emacs s nima pracuje nezavisle, takze rikat o M-x, ze to znamena Alt-x je trochu zavadejici. Meta je historicky starsi, byl uz na Space Cadet klavesnicich, a je to dedictvi po LISP machines. V soucasnosti je mozne rozumne verze Emacsu [treba GNU Emacs] vytunit v kombinaci s xmodmapem a pouzivat Alt, Meta, Hyper, Super a Control jako nezavisle modifikatory, chce to ale zainvestovat do poradne mechanicke klavesnice, co ma NKRO.
Nezjednodušil jsi to moc. V 99% je M-x Alt-x. Pokud chceš nalákat nováčky, tak věci nekomplikuj. Pokud je chceš odradit, klidně se utop v nekonečné studnici nastavení Emacsu.
Zapni CUA mod a nepoznáš rozdíl mezi Emacsem a jakýmkoli jiným standardním editorem.
Když v Emacsu nehledáš složitosti, na složitosti nenarazíš. Většinou.