ta hra je nejaka divna, nejprve jsem to omylem spustil pod rootem, hra nabehla ve fullscreenu bez zvuku a nebyla videt mys, ale zjevne fungovala protoze v hlavnim menu se ty 4 napisy v rozich zvyraznovali zlute. Pak jsem to spustil pod userem, hra nabehla v okne se zvukem, F11 se prepla do fullscreenu, ale mys stejne nesla, byl videt kurzor (klasickej z KDEcka) ale na nic neslo kliknout. jeste zkontroluju jestli mam vsechny pozadovany SDL knihovny. Kompiloval jsme to ze zdrojaku, kompilace jak samotny hry tak i pozadovanyho prgaciho jazyku lua byly bez problemu. Slackware-current.
Zdenek
Ahoj,
hra je to super, znam ji z win a je jednim z duvodu, proc jsou jeste na disku. Bohuzel na linuxu se mi nezadarilo, objevi se cerny okno a nasledne v konzoli 'Illegal instruction' a konec.
Zkousel jsem i preklad ze zdrojaku, se stejnym vysledkem:-( (jeste teda navic 2x mcop warning). Nemate nekdo nejakou ideu?
Mam slack 9.1.
Diky!
Zdravim
No prijde mi ze kazdej level pouziva jiny rozliseni aby se tam toho veslo vic/min misto toho aby se zvetsovaly/zmensovaly graficky prvky. To by tak nevadilo kdyby to zvladl muj monitor, mam obyc 14ku co zvladne 1024x768, v tom zatim jedu. V konfiguraku xorg mam nastavenou maximalni obnovovaci frekvenci v Hz. Jenze Xka poslali monitoru obraz se kterym si prostre neporozumel a rozhodila se synchronizace a tak jsem tam mel tentyz obraz 6x nasvislo vedle sebe. a to nechci vedet co by ta hra delala na mym monosync monitoru (ta 14ka neni na mym kompu) kterej jede v 1152x768 na nejaky konstantni frekvenci a cokoliv jinyho neumi. Nemam rad programy ktery si samovolne menej rozliseni a frekvence, takze by se mi libila nejaka moznost tohle vypnout. Co nabizi X server (a ja nastavim) by melo byt pro programy svate.
Zdenek
Zdravim
No ja to zkusim, ale uz jsem se nekolikrat setkal ze to program proste ignoruje a i tak si dela co chce. Nicmene ted uz jsem to zvladnul, ten program si mozna ani rozliseni neprepina ale prepina si bitovou hloubku, coz se mymu konfigu nelibiulo, protoze ja mam 1024x768 jenom u 16bit hloubky, u ostatnich jeste poard bylo 800x600. ted uz to jede, ale treti kolo stejne nejde, je moc tezky.
Zdenek
Použít data z original CD nelze a ani se to neplánuje.
Zvuky i obrázky jsou na original CD zpakovány do vlastního formátu.
Ve Fillets NG používáme otevřené textové soubory a volně přístupné ogg a png. Události v levelech již nejsou zakompilované do programu, ale napsány ve skriptovacím jazyku. Přidat extra levely bude možné.
vse bezi ok, jen nemluvi a na konzoli to pise
ResSoundPack.cpp:35: WARNING cannot load sound; path='/usr/local/share/games/fillets-ng/sound/share/sp-impact_light_01.ogg'; MixError='Unrecognized file type (not VOC)'
pro kazdy ten zvuk co se ma ozvat jinak ogg normalne prehraju. Nevite c os tim ?
diky
Tuto vynikající hru znám z Windows
a tak jsem se rozhodl ji zkusit
i na Linuxu (kde jsem začátečník).
(mám Slackware 9.1)
Když se ale hru pokusím spustit
(./fillets systemdir=.), dostanu
tuto hlášku :
./fillets: error while loading shared libraries: libSDL_ttf-2.0.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory
Pokusil jsem se nainstalovat SDL-1.2.7, ale
nic se nezměnilo. Pak jsem to zkusil spustit
z Slax 4.1.4 (bootovatelné distro Slackware),
a hru jsem spustil bez problémů.
Poradil by někdo začátečníkovi ??