Já když jsem se dočetl v perexu, že to je v Perlu, tak jsem se docela podivil, protože jsem to kdysi hrával a vůbec by mě to nenapadlo.
Ale myslím, že na takovéto věci Perl není. Když se řekne Perl, tak si představím spíš nějaké pomocné a obslužné skripty, složitou práci s textem apod.
SDL hra v Perlu mi přijde asi tak stejně dobrý nápad, jako GTK aplikace v PHP.
To je jeste slabej odvarek - ja u toho zakysnul i na sest hodin (a ne jednou). A musim si davat pozor, aby si toho nevsimla sestra,protoze to se pak muzu s kompem az do noci rozloucit:-)
Ale tedka uz ani ta sestra po FB moc nesili - uz vsichni hrajeme ClanBombera (asitak 5 lidi se toho navyku nemuze zabvit:-)
Nějak jsem na konci recenze nepochopil ty zdrojové kódy a binárky. Já myslel, že je to v Perlu, tak jaké stahování zdrojových kódů nebo binárek?
A jak si tu někdo stěžoval, že kvůli FrozenBubble musí živit Perl - no, ten na dost distribucích bývá stejně, takže je to asi jedno...
Na FB jsem nechal noc pote, co jsem to nainstalil. Po 5 levelech jsem se rozhodl, ze tech 100 zakladnich dojedu v jednom kuse. Drtiva vetsina v pohode, par jsem si zopakoval, ale totalne me vydusil level 73 .. hral jsem ho vic jak 100x. Ted to obcas hrajem 2 na 1 keplu ... zabava je zarucena :-)
Hra je to vytecna, ale 100 levelu na stovky hodin opravdu nestaci. Da se to cele bez problemu dohrat za neco malo pres hodinu a netreba na to prilis trenovat. ale ve dvou to je opravdu zajimave. Pripomina mi to doby, kdy jsme s jednim kolegou hrali tetris proti sobe na TI85 kalkulackach.