Jiný kraj, jiný (ne)mrav. Mě třeba celkem v USA na mnoha těch halloweenských Jack-o'-lantern akcích překvapily sponzorské reklamy u každé atrakce. Světelná socha Sněhurka a sedm trpaslíků, sponzoruje právnická kancelář. Dýňový PacMan, sponzoruje banka. Atd., atd. Divadelní představení zase typicky zmiňují sponzory v curtain speech, tedy po závěrečném stažení opony. Taxíky v řadě měst jezdí s malými billboardy na střeše, a mají na zadní straně předních sedadel tablety, které do vás hustí reklamu po celou dobu jízdy. V ulicích některých měst billboardy "hulte jako místní, výdejna marihuany za 250 metrů doprava", "žhavé holky co tě chtějí dovezeme až k tobě, volej XXX-YYY-ZZZZ" apod. Do ČR obecně přicházejí trendy typicky se zpožděním, takže to berme jako možnost se psychicky připravit :)