Je videt ze pohar trpelivosti kazdeho uzivatele pretece jindy. Obecne mrhani casem pri sledovni irrelevantniho obsahu se netyka jen YT ale je to spolecny rys vsech "socialnich" platforem. Je to tedy v prvni rade o vuli uzivatelu, prestat tam travit hodiny sledovanim nesmyslu. V tomto smeru lze Google jen pochvalit, protoze zjevne se mu dari nastvat uz i lidi, kteri jsou jinak splachovaci. Co me obecne vadi na predplatnem je nemoznost prispivat anonymne - koupi casopisu v trafice, se totiz nikdo nedovi kdo si ho koupil. Stejne ja to s rozhlasem nebo televizi. Poslanim byt 1Kc komukoli dnes mu prodavate svoji dusi, protoze dnes je uz 100% jiste, ze jakmile ma nekdo nejaka data tak je vyuzije. Rezignace s tim, ze "te google/facebook atd stejne uz davno maji ve stinovych profilech" je strasidelna. Dost mozna tak googlu nejde jen o to aby lide za YT platili, ale aby diky anonymizanicm a blokovacim technikam neprichazel o data o nich.