Ne, ale nic lepsiho kde informace alespon nejak overuji nez je vypusti ven proste nemame.
Ale máme. Když vezmu Deník N, Respekt, HN, tak jsou to média, která u nás v oblasti zpravodajské žurnalistiky patří ke špičce a digitální reklama u nich nepředstavuje klíčový příjem. Pak tu máme ještě veřejnoprávní média. Mě třeba překvapuje, jak kvalitní obsah má na webu Český rozhlas. Z těch, kteří závisí primárně na digitální reklamě, jsou tu Seznam Zprávy, které si můžou dovolit platit velkou redakci, protože jsou přisáté na vyhledávači a spojené s jedním z reklamních systémů.
No a pak je tu ten zbytek (čest výjimkám, které jsem výše nejmenoval), který soupeří s rychloobrátkovými a fakenews weby o počty zobrazení reklam, případně je jejich majitelé dotují jako svůj PR nástroj. Ti jdou dolů a je to celkem smutný pohled, ale jestli zaniknou, rozhodně tu pak nezůstanou jen weby s podřadnou žurnalistikou.