Já jsem reagoval na toto:
jenom hlupak nechape ze ty reklamy nekoho zivi, ze ty reklamy umoznuji provozovat nejakou sluzbu.
Reklama je služba, kterou většina lidí nechce a nestojí o ni. Dalo by se říci, že je zbytečná. Tudíž člověk, kterého reklamní průmysl živí je parazit. Stejně jako ten zloděj. Nabízí službu, kterou vlastně nikdo nechce a vzteká se, když já nechci přistoupit na jeho hru. To je ten problém.
(Reklama ve velmi rozumných mezích může být prospěšná, zde se bavíme o agresivní a nevyžádané reklamě.)
Já bych raději šel do jiného obchodu, kde za tu svíčku kolegy mohu zaplatit výrobci svíček a obchodníkovi. A nemusím platit darmožrouty, co mne šmírují a plakátují mi barák. Ale chci zaplatit za tu jednu svíčku, protože neprovozuji pohřební službu a nepotřebuji stovky svíček měsíčně. Zde mne nutí předplácet si vstup do obchodu bez jistoty, že tam ta svíčka bude.