Zrovna Root (s ad blockem a bez generických google reklam) je super příklad toho, jak to dělat správně.
Vlastní bannery a jasně označené tematické reklamní články.
Vše k tématu webu - technická školení, veletrhy, sponzorované nové technologie pro vývojáře...
To mně přijde super. Zajímavý, neobtěžující, tematický a nenásilný. Nemám s tím vůbec žádný problém a určitě si něco z toho spíš koupím než když by mně nutil Youtube u videa o programování koukat na 30s video o hypotékách nebo rtěnkách. (jeden veletrh už jsem díku tomu navštívil). A i kdyby to bylo tematicky správně, už z principu bych si takhle nic nekoupil, protože mně to akorát naštve. Jak ta firma na kterou ta reklama je tak Youtube.
..obecně nechápu proč už skoro neexistuje reklamy kupovat přímo na koncových stránkách jako dřív a vypustit middle man google. Reklamy budou jen tam kde dávají smysl, protože si to sama firma pohlídá a budou ušité víc na míru konkrétním stránkám, ne generické.