To neni chyba autora, ja jsem vsechno poctive poslal :-) Taky tam jsou v tabulce s parametry ZVG misto znaku +/- nejake paznaky, ale to se taky opravi. V originale jsem pouzival pojmenovane znaky, treba ±, ale redakcni system si to prevadi na ± atd. a nekde to asi nezvladl.
Jeste bych k tomu vectrexu dodal, ze jeho ROM je pekne nabita funkcemi pro praci s vektor listy. Zmena meritka nebo rotace vektor listu neni zadny problem. System taky umi primo vykreslovat text pomoci vestaveneho vektoroveho fontu.
Moc sem se k tomu nedostal, ale velice pekne se to programuje, pro vykresleni vektor listu staci zadat odkud se ma zacit vykreslovat, meritko a vektor list, ktery ma byt nakreslen, proste parada.
Jo a nove hry, ktere stale vznikaji maji uz i 32K.
BTW zajimavou modifikaci vektoroveho displeje je pouziti LASERu s vychylovacim systemem X-Y, pak lze promitat i na velke plochy :) Na netu sem videl naky projekt, kde se autorovi darilo vykreslovat jednoduche obrazky a texty. V praxi je ale problem udelat dostatecne rychlej vychylovaci mechanismus pro ty zrcatka, kerej by navic nezakmitaval a byl pokud mozno linearni. Ja sem si stim hral jen v analogovy podoble, kdy sem pouzil streva ze svetelnyho VU-metru a pripojil na to stereofonni audio signal, dela to hezky obrazce...
Ten mechanismus musi byt asi hodne malej, aby se to zvladalo rychle vychylovat. Je to totiz jeste horsi nez u CRT, protoze laser nema zadnej dosvit :-) [pravda, zase je silnejsi, takze na sitnici ten obraz chvilku vydrzi]. V laserovych tiskarnach se vychyluje pomoci kombinace rotujiciho hranolu, jenze tam je to jednodussi, protoze jde o rastrove vykreslovani celych radku. Tady (Laser X-Y) by se asi muselo pohybovat cele jedno zrcatko tak, aby na nej dopadal paprsek z vychyleneho prvniho zrcatka.