Odpovídáte na názor k článku Grafické operace přímo podporované čipy karty VGA. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Díky za další díl pro mne velmi objevného seriálu. Jak jsem tehdy nechtěl s PC HW na nízké úrovni nic mít a rád jsem se od něj nechal odstínit Linuxem, tak mě teď zpětně spousta věcí překvapuje. Tady např. to chybějící VBI. Rozhlédl jsem se po internetu a opravdu jsem našel, že ačkoliv teoreticky měly VGA karty podporovat VBI stejně jako EGA, tak ve skutečnosti na to u většiny klonů od různých výrobců nebyl spoleh. Jinými slovy, dovedu si představit, že hry na to rozhodně spoléhat nemohly. Jak se to tedy v praxi řešilo? I ten obyčejný double buffering? Prostě se fakt čekalo ve smyčce na CPU?
Možná to vidím všechno moc složitě, protože jsem v zajetí zkušeností s 8bit ATARI, kde se masivně využívalo supermocných možností ANTIC, takže nevím, jak se to dělalo na jiných HW platformách.