Z popisu blitteru to vypadá, jako by Amiga měla koprocesor pro efektivní vektorovou grafiku. Ve skutečnosti to nebylo nijak zvlášť slavné, protože vektorová grafika pracovala vždy jen v jednom plánu. Pokud jste tedy měli 32 barvový režim, těch úseček jste museli malovat více – v každém bitplánu zvlášť. To samé zmíněné vyplňování, to fungovalo rovněž po plánech. Zkrátka, papírový výkon na tehdejší dobu slušný, ale při 4 plánech ve skutečnosti jen čtvrtinový.
Vektorová grafika se na Amize používala zejména v demech a hrách, kde se vystačilo s kreslením do jednoho plánu. A nemusí to nutně znamenat jednobarevně, protože je možné kombinovat třeba 5 posledně vykreslených plánů a dělat tak různé efekty dohasínání (každý plán dostane jinou barvu) nebo rozostření (barva se stanoví podle počtu plánů s nastaveným bitem) atd.