jak rikam zalezi na velikosti projektu ... kdyz bude potreba nascriptovat chovani jednohe postavy ve hre pouziju ruby, kdyz budu delat neco vetsiho pouziju javu
stejne vetsinu kodu doplnuje IDE takze realna delka psani je podstatne kratsi ... pri cteni kodu pak naopak typy pomahaji pochopit o co v kodu jde (obzvlaste u ciziho) ... navic sani kodu pri vyvoji aplikace je jen velmi kratkou etapou ... myslim, ze drtivou cast vyvoje zabira premysleni, ne?
jen takove poznamky k ADA, uz kdyz vysla, tak byla experty hodnocena jako "fat, but not strong" (nabobtnaly, ale slaby jazyk) ... nevim, jak je to s ADA 2005 (ktera vychazi z udajne z Javy) ... python zase prodelava prechod na python 3000, ktere odstranuje chyby v jazyce a neni zpetne kompatibilni
co se mi libi na Jave je, ze toho umi "malo" a to je presne to co clovek potrebuje ... neni tam moc specialnich konstruktu apod. ... ale celkem se strachem se divam na navrhy k Jave 7 ... z nekterych navrhu mi vstavaji vlasy na hlave