Názor k článku Historie počítačových her (62. část - knihovny pro vývoj roguelike her) od lm - psat roguelike hry ve skriptovacich jazycich jako python,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2013 9:36

    lm (neregistrovaný)

    psat roguelike hry ve skriptovacich jazycich jako python, ruby, lua apod neni uplne stastny reseni. duvodem je radove snadnejsi odhalitelnost tajemstvi, ktera autor(i) do hry zaclenil a na ktera by mel prijit pozorny, inteligentni a vynalezavy hrac v ramci hry a nikoli nahlizenim do skriptu, pripadne predzvykany dekompilerem/de­obfucatorem. napr. u puvodniho adomu napsaneho v cecku si hodne lidi vylamalo zuby pri hledani alternativniho konce - jako Khelavastar saving nebo red herring v prodobe nesifrovaneho retezce "Red rooster inn" v binarce.