Názor k článku Historie počítačových her (62. část - knihovny pro vývoj roguelike her) od lm - pravda, ale ta relativni snadnost juknout pri zakysu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2013 10:23

    lm (neregistrovaný)

    pravda, ale ta relativni snadnost juknout pri zakysu do zdrojaku hodne svadi. louskani disassemblovany binarky je pro vetsinu neprekonatelna prekazka a hlavne chybi motivace, kdyz jde jen o hru.
    ja se priznam k "sizeni", kdy jsem si kdysi pri hrani Adomu archivoval/ob­novoval sejvy, protoze smrt opravdu cihala na kazdem kroku a nezachranila ani vysoka uroven postavy nebo kvalitni vyzbroj. vse bylo hlavne o taktice, pozornosti a znalostech, ale ani to kolikrat nepomohlo proti nepriznivemu rng :-) pak jsem to jel poctive, ale kdyz moji postavu na skoro 40 levelu zabil keriax, tak to bylo o infarkt a zaprisahl jsem se, ze adom odinstaluju a nikdy uz na nej nesahnu.