Názor k článku Historie vývoje počítačových her (155. část – klasické bludišťovky III) od Pavel Tišnovský - Díky za reakci, pokusím se reagovat, snad to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 1. 2015 17:18

    Pavel Tišnovský
    Zlatý podporovatel

    Díky za reakci, pokusím se reagovat, snad to bude dávat smysl.

    1) já jsem se zatím naschvál vyhýbal klasickým plošinovkám, ty totiž budou probrány (snad) od úplného začátku. Uznávám, že Starquake (1984) je někde mezi bludišťovkou a plošinovkou - v podstatě si to sám rozlišuji podle toho, zda na hrdinu působí či nepůsobí gravitace :-) Roky zkusím příště dopsat, ale podle mě jsme zase moc nepřeskočili, většina popsaných her vznikla mezi 1981-1984

    2) to jsem napsal schválně, už jsem se (u izometrických her) zmínil o tom, že Knight Lore byl interně napsán dřív, to však hráči nevěděli a ani neměli vědět, právě kvůli té prodejnosti. Ale uznávám, že to mohlo být (znovu) napsáno, pro jistotu.

    Jinak zmíněné plošinovky - to bude přesně téma asi 2-3 článků po bludišťovkách (takže jakékoli tipy určitě uvítám, MM tam samozřejmě bude :-)