Názor k článku Historie vývoje počítačových her (34. část - hry pro kapesní konzoli Atari Lynx) od Lenin POWER! - Ja ale misto toho abych delal jen aplikace...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2012 1:19

    Lenin POWER!

    Ja ale misto toho abych delal jen aplikace tak si delal taky vlastni engine, ktery jsem navic licencoval vyvojarum a podporoval ho (prakticky nikdo ho nekoupil) a ti co si ho koupili chteli jako napotvoru tam dodelat to co jsme pro vlastni aplikace nepotrebovali ale bylo to narocne naprogramovat.

    Po krachu jsem prodaval PC a delal jejich servis u zakaznika (na to stacila manzelka, obvykle vystacila s editaci autoexecu ci SYS C:) a ja mezitim se ucil AS/400 a rozjizdel to.

    To jak jsem rozjizdel i5/os bylo taky zajimavy. Neznal jsem nikoho kdo by do toho chtel jit se mnou, pry neperspektivni. literaturu a ani HW jsem nemel. Nejvic jsem se ucil z clanku v casopisech, abych o tom neco vedel. Ty jsem si nejdriv vystrihoval a lepil do sesitu, ale kdyz knihovnice prskala tak jsem kradl cele casopisy pod trikem, protoze mi kontrolovali tasku. Jelikoz jsem to mel teoreticky zmaknuty a mel jsem listingy nejakych studijnich programu z tech to zase nevypadalo nejak drsne, tak jsem nabehnul na vystavu a tam presvedcil zakaznika, ze mu to udelam.

    Mlady kluci vubec nechapou jak velka pomoc je internet a google. Z toho se naucite cokoliv, kdyz tomu venujete par hodin kazdej den. Jejich nestesti je, ze si mysli ze vsemu rozumi nejlepe.