Názor k článku Historie vývoje počítačových her (4.část - zlatá éra textovek) od Pavel Tisnovsky - No prave s tim je problem. Asi se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 12. 2011 17:40

    Pavel Tisnovsky (neregistrovaný)

    No prave s tim je problem. Asi se shodneme na tom, ze kdyz uz zvetsovat obrazky s textem, tak na cele nasobky (pixel->2x2 pixely, pixel->3x3 pixely atd.).

    Jenze potom ten obrazek bude mit horizontalne vic nez cca 450 pixelu a v tomto pripade nastoupi redakcni system, ktery automaticky obrazek zase zmensi, aby meli uzivatele jen nahled 450x??? pixelu a pro plny obrazek musi pouzit to cool nove zoomovatko.

    Takze ve vysledku budou primo v clanku hodne hnusne obrazky, ktere byly poprve zvetseny treba na dvojnasobek (ok, zadna ztrata informace, jen vetsi kosticky) a potom nasledne zmenseny se vsemi interpolacemi, ktere text rozmazou tak, ze obrazek v mozna vhodnejsi velikosti 450x... pixelu bude horsi nez original s 320x192 pixely (+nejaky nepodstatny border, protoze ANTIC umi i siroky playground, nechci ted zabihat do detailu).

    Takze jsem zvolil moznost, at si to kazdy zvetsi u sebe v prohlizeci podle preferenci kazdeho soudruha :-)