Jj, nekdo v te dobe rikal, ze Flashback je volne pokracovani Another World. Kazdopadne distributor byl taky Delphine Software. Tam byla taky dokonala zvukova kulisa( hlavne na zacatku v menu tu hudbu mam zarytou v hlave az dodnes http://www.youtube.com/watch?v=qHf22UhCnVE ). A samozrejme graficka kulisa s demicky pred kazdym levelem, nebo kdyz se neco ve hre delo. Jinak dalsi podobna vec od Delphine software je Fade to Black, ale to uz jsme v 3D.
Jen bych chtel upozornit na dve droboucke chybky - na obrazku 26 je ve skutecnosti sesty svet a 3D lokace na obrazku 27 nebyla specilani ani na konci, slo o lokaci, ktera se vyskytovala v kazdem svete a jejim cilem bylo ziskat chaos emerald.
U Sonica jsem stravil sve detstvi, a mam ho stale jeste v zive pameti :-)
"Dokonce si dovolím říci, že Another World je Ericovým životním dílem, protože jeho další hry již nebyly tak působivé."
No pozor, podla wikipedie je autorom aj
http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_of_Darkness_(game)
a to bola ina nadhera
Ericova přednáška o tvorbě Another worldu na GDC2011 http://www.gdcvault.com/play/1014630/Classic-Game-Postmortem-OUT-OF
Moc nechápu proč autor článku nevybral žádné známější hry (kromě Sonica).
Namátkou mě napadají série jako Golden Axe, Streets of Rage, Punisher, Comix Zone, Shining Force, vrtulníkové série Jungle Strike, Desert Strike..., Eco The Dolphin, Micro Machines, Road Rash, nebo Virtua Racing který byl zajímavý tím, že kartridž měla podpůrné čipy, protože by to jinak Megadrive nedal. :-) Nebo Red Zone, což byla vrtulníková střílečka ve které jste s posádkou i infiltrovali základny, takže se hra přepínala mezi vrtulníkovou a pěší akcí a vůbec graficky i hudebně se jednalo o jedno velké hratelné techdemo http://youtu.be/p_Ydz_awtPo
No prostě je toho spoustu z čeho vybírat a přijde mi, že autor nevybral zrovna hry, které by reprezentovaly to, co Megadrive dělalo Megadrivem.
Vsak to taky neni vsechno, jeste se hram pro MD vratim. Namatkou tam bude: Mortal Combat (klasika), Golden Axe (taky klasika), X-Men 2, Altered Beast a klidne pridam i neco z Tveho listu.
Ten vyber pro prvni dil byl jasny: Sonic - nejprodavanejsi hra pro Genesis, Aladdin - vysledek dobre spoluprace Segy s Disneyem (u klasickych vyvojarskych firem to bylo horsi protoze Nintendo :|), Another World - nejde nezminit, bohuzel se mi tam uz Golden Axe nevesla, protoze tu taky nejde nezminit :)
Měl jsem to štěstí, že v Brně existovala půjčovna her, konzolí i příslušenství Sega, takže když jsem k Vánocům dostal Megadrive II s přibaleným Sonicem 2 (aby byl vlajkový titul přibalen ke konzoli se dnes už nevidí) , tak jsem měl možnost o víkendech hrát všechny možné hry včetně těch pro Sega 32x. O tom, že jedna hra tehdy stála 2000-2500Kč ani nemluvě. Taková půjčovna s cenou nějakých 20Kč na den byla spása. :-) seKdyžse pak jednoho dne v půjčovně objevil Sega Saturn, přechod na novou generaci na sebe nenechal dlouho čekat (díky výkupu Megadrive proticenou a stědrému mecenáši - taťkovi :-)). Pravda, radost poněkud zkalila Sony se svým PS1, ale ani ne kvůli hrám jako spíš že PS a hry na ní byly v každém druhém elektru, zatímco najít prodejnu se Segou bylo jako hledat jehlu v kupce sena... :-(