Názor k článku Historie vývoje počítačových her (46. část - hry pro konzoli SNES) od dfgsdfg - Omnoho vacsi rozdiel v SNES Doomovi oproti PC...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2012 2:14

    dfgsdfg (neregistrovaný)

    Omnoho vacsi rozdiel v SNES Doomovi oproti PC Doomovi bol ani nie tak v protivnikoch ako v texturach podlahy. V SNES Doomovi podlaha prakticky nie je texturovana. Ak si pamatate, podlahy v PC Doomovi mohli mat aj niekolko frameov, co bol, podla mojho nazoru, celkom velky uspech na svoju dobu - preblikavala voda aj kyselina. Podlahy v SNES Doomovi su blizsie k Wolfensteinovi.

    Predpokladam, ze Carmack pozliepal Doom engine s Wolfenstein enginom podobne ako to urobil teraz v Doom 3 BFG edition. Ten je vraj merge-nuty s id tech 5 (Rage) codebaseom.