Vlákno názorů k článku Historie vývoje počítačových her (60. část - minulost a současnost roguelike her) od pantaril - Vyber roguelike her pro tento a nasledujici dil...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2013 10:02

    pantaril (neregistrovaný)

    Vyber roguelike her pro tento a nasledujici dil se myslim celkem povedl, osobne jsem intenzivne hral (a krome zangandu i nekolikrat dohral) adom, doomrl, zangband a v posledni dobe dungeon crawl stone soup, takze tyto hry muzu s klidem doporucit.

    Jsou podle me zabavnejsi, nez vetsina mainstreamove produkce z poslednich let. Navic stale aktivne vyvijene, takze napr. muj oblibeny dungeon crawl stone soup ma moderni vychytavky jako grafickou tiles verzi a moznost hrat na serveru v internetu, kde hru mohou sledovat a komentovat (a omezene pomoci duchu zemrelych hrdinu i ovlivnovat) dalsi lide, kde se ukladaji dulezite milniky a skore vasi hry do spolecne databaze pro pozdejsi porovnani s ostatnimi atd.

  • 14. 1. 2013 10:02

    atarist (neregistrovaný)

    Tak mainstreamova produkce je poslednich par let v docela velke krizi rekl bych, alespon na PC (konzole maji jiny typ hracu). Nove napady aby clovek pohledal, slozitost cilena na podprumerneho hrace...