Vlákno názorů k článku Historie vývoje počítačových her (60. část - minulost a současnost roguelike her) od michal - chybi tu moje oblibena hra dwarf fortress (na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2013 17:25

    michal (neregistrovaný)

    chybi tu moje oblibena hra dwarf fortress (na zebricku roguelike her je vedle dungeon crawlu uplne nahore;)

    v tyhle hre vygenerujete cely svet, nechate vygenerovat treba 50 nebo 100 let hystorie a pak mate dve moznosti. bud budete hrat fortress mod (vyberete misto na mape kde zacnete stavet pomoci vasich trpasliku pevnost, musite se starat o obzivu, vyrabet, kopat a branit se najezdum nejruznejsich potvor)
    nebo muzete hrat adventure mod, kde si vytvorite jednoho hrdinu a tim muzete prozkoumavat svet (se stovkami nahodne generovanych questu) do aleluja

    supr je ze v adventure modu muzete navstivit vasi pevnost kterou jste vytvorili ve fortress modu a je to i jinak zajimave provazane;)

    tahle hra ma jedinou nevyhodu.
    rika se o ni ze potrebuje "dwarf fortress university" ;)

  • 11. 1. 2013 17:32

    Pavel Tišnovský
    Zlatý podporovatel

    O DF toho bude napsano hodne :D