Názor k článku Historie vývoje počítačových her (63. část - Dwarf Fortress) od Kamamura - Anatomicko-medicínských lahůdek hra obsahuje víc. Například při útoku ohněm...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2013 13:50

    Kamamura (neregistrovaný)

    Anatomicko-medicínských lahůdek hra obsahuje víc.

    Například při útoku ohněm je poškozována primárně tuková tkáň (fat layer), takže je možné trpaslíkovi kontrolovaným způsobem nad plamenem všechen tuk opálit a pokud to přežije, získáme téměř ohnivzdorného trpaslíka.

    Negativním náladám způsobeným různými stimuly (smrt přítele, špatná kvalita jídla a lokací, atd.) je možno mimi jiné předcházet mentálním tréninkem v podobě psychického zocelování - trpaslíci jsou pak otrlí a nerozhází je nic.

    Extrémem pak byl jeden návrh "trpasličí školky", kde byl novorozený trpaslík zazděn v jámě obsahující tréninkové zbraně, jídlo, a alkohol na 20 let spolu s několika krysami. Když byla po 20 letech jáma otevřena, vyšel trpaslík s tělem posetým jizvami, zocelený v rozmanitých bojových disciplinách a psychicky odolný vůči naprosto všemu. Jak kdosi poznamenal v diskusi: "Úplně jako moderní vzdělávací systém - jen o něco méně hraček a více jizev."