Mě se vždycky líbily budovatelské hry, a hra DF, resp. její Fortress mód mě v tomto směru dost zajímala. Hrál jsem to tak dva roky zpátky, ale vadila mi jedna věc. Chtěl jsem to hrát jako SimCity, jenže vždycky, ikdyž jsem si vygeneroval co nejméně nebezpečný svět, tak jsem to prostě nedokázal hrát příliš dlouho.
V hluboké podzemí byla nebezpečná monstra, což by ještě nebylo tak zlé (prostě tam nemusím lézt). Horší ale je, že se mi často stávalo, že nějaký trpaslík chytí čas od času nějaký tvůrčí amok, ale já mu nedokážu opatřit suroviny a on tím pádem zcvokne a flákne sekyrou jiného trpaslíka. Nebo ikdyž jsem ho někde zavřel, aby si tam v klidu umřel sám, tak byli ostatní trpaslíci deprimovaní smrtí kamaráda a začli cvokatět taky. Takže se mi dříve nebo později všichni trpaslíci pozabíjeli navzájem.
Je v tomto směru, od doby kdy jsem to hrál, nějaký pokrok?
Nějaké podrobnější nastavení obtížnosti? Nebo něco jako Creative mode v Minecraftu?
ahoj
strange moods by nemely byt problem, staci se podivat co si tvuj trpaslik ve strange modu mumla a pak mu podle tabulky na tehle strance: http://dwarffortresswiki.org/index.php/DF2012:Strange_mood
opatrit potrebne veci, nemelo by se stavat ze by chtel neco specialniho.
co se tyka obtiznosti, tak kdyz zacnes hrat na bezpecnem miste (nekde na planich treba) tak je obtiznost v pohode, 99% nepratel co na tebe pride se da chytit do kovovych kleci, staci ohradit vchod do tve pevnosti valem a jedinou pristupovou cestu udelej skrz jednoduche bludiste, do ktereho nasazej 20 klecovych pasti a proloz to zbranovyma pastma (weapon traps). muzes si vytvorit vice pristupovych cest (siroke pro karavany a uzke pro nepratele) a prepinat mezi nimi pomoci systemu padacich mostu.
jestli chces muzu ti poslat svuj save kde to mam poresene;)